Tipy na vánoční dárky | Vendula Jirmannová

sobota, listopadu 30, 2019

Tipy na vánoční dárky


V době kdy všichni mají všechno není vůbec jednoduché shánět dárky, to asi již víme. Já osobně velmi ráda dávám dárky takové, o kterých vím, že si je daný člověk sám nekoupí. Také ráda poslouchám, co by si přál či co mu chybí. Dala jsem dohromady pár tipů, mezi nimiž jsou i moji oblíbenci, které by mohli udělat radost lidem kolem vás.


Kosmetika je praktickým dárkem pro všechny. Než abych ale někomu kupovala to, co vím, že pravidelně používá, nadělím mu raději kosmetiku takovou, která je třeba dražší či něčím výjimečná. Například od toho standartu není plná škodlivých látek. Ráda tím ukážu, že přírodní produkty mají zkrátka něco do sebe.

1. Prvním příkladem může být elixír života od C.lavie. Jedná se o sérum plné olejů, které ani trochu nespadá do konfekční kosmetiky a nestojí pár korun. Na druhou stranu to je kvalitní produkt, který na pleti dělá zázraky.

2. Produkty Annabelle Minerals sem zahrnuji především kvůli vánočnímu balení, které se již brzy objeví na jejich e-shopu. V této kouzelné krabičce budou nejprodávanější produkty. Ideální forma, jak někomu nadělit kvalitní dekorativní kosmetiku v hezkém balení.

3. Osobně se začínám zbavovat klasických parfémů a nahrazuji je přírodními. Nyní používám olejový parfém od Renovality, vonící po květech a citrusech, a k vánocům jsem si vybrala nádhernou vůni od Yves Rocher.

4. Koupelové bomby jsou něco, co bych si osobně asi nikdy nekoupila, ale ráda je dávám dárkem a ještě radši dostávám. Na pár minutový zážitek se nejedná o levnou záležitost, ale když ji už dostanu, užiji si ji opravdu ráda.

5. Musím sem zahrnout i mého nového oblíbence od MAAT, jejichž kosmetiku potřebuji prozkoumat o něco více. Dostalo se mi totiž do rukou tělové a obličejové máslo s avokádem, jehož vůně je naprosto úžasná.


Pokud je něco vděčný dárek, pak jsou to knihy. Poslední dobou, ač mě to neskutečně štve, nemám moc času na čtení, tudíž vždy ráda sáhnu po knihách, které se dají jen tak prolítnout a prolistovat.

1. Mým největším oblíbencem je Patrik Hartl. Ještě jsem snad nenarazila na člověka, který by jeho knihy neměl v oblibě. Osobně se nemůžu dočkat, až vyjde jeho film po vzoru knihy Prvok, Šampon, Tečka a Karel, která se řadí mezí mé favority.

2. Mezi knihami nalezneme i plno vzdělávacích knih, které mohou nakopnout či pomoci kterémukoliv začínajícímu podnikateli, freelancerovi a tak dále. Jednou z nich je i velmi známá (a velká) kniha Na volné noze.

3. Průvodce neklidným územím je hezky ilustrovaná kniha zaměřující se na české umění. První díl se věnuje malbě, druhý architektuře. Je to přesně jedna z těch knih, kterou si rádi budete listovat.

4. V knihkupectví naleznete plno knih zaměřujících se na umění, IT, minimalismus, esoteriku, sport, kuchařky a tak dále. Prostě když už opravdu nevíte, je to dle mého volba. Kniha 20000 je literárně-vizuální dokument o českých městech do 20 000 obyvatel, které stojí za to znát a vidět.

5. Nemohu vám tu než doporučit knihu Kvítka v bytě, kterou ocení každá milovnice kvítek.


Ať už obdarovávaný je či není milovník ekologie, vždy se tu najdou produkty, kterými je můžete navést správným směrem.

1. Kdo doma ještě nemá bavlněné odličovací tampony, jakoby nebyl. Já osobně je sice nepoužívám, stačí mi k tomu malý ručník, ale přeci jen ty tampony jsou estetičtější.

2. Stejně tak sáčky na ovoce a zeleninu můžete ušít ze starých záclon. Slyšela jsem, že Frusack sáčky nejsou až tak kvalitní. Já mám doma konkrétně tyto od Tierra Verde z organické bavlny a nemůžu si je vynachválit.

3. Pro milovníky kávy a čajů je ideální volbou termohrnek. Proč rovnou nesáhnout po rCUP hrnku, který je vyrobený z recyklovaných jednorázových kelímků?

4. Naopak na studené nápoje či vodu můžete zvolit lahev. Tato od značky HIP přispívá do organizace Water for people. Sama ji mám a nechci jinou.

5. Po čem sním, až se přestěhujeme do něčeho většího, je domácí kompostér. U nás na trhu je asi nejznámější Vermikompostér, ale už jsem viděla i hezčí.


Do posledního bodu jsem zahrnula některé produkty od českých značek a designérů.

1. Batohy jsou skvělým dárkem snad pro každého. Ať už do školy, práce či na výlety. Vlastní zkušenost mám s batohem Braasi, Playbag a dělám si zálusk na produkty od Bagind.

2. Šperky. Která slečna či dáma by o nějaký nestála? Prstýnky jsou od Antipearle, řetízek s přívěskem od Elišky Lhotské a náramek od MOYYY.

3. Po čem koukám už asi druhým rokem jsou zlínské boty KAVE, vyráběné ze zbytkových materiálů za pomoci starých strojů.

4. Jako poslední bod volím nádobí, kde můžete volit z mnoha stylů i motivů. Tyto talíře jsou konkrétně od Jiřího Pelcla.
SHARE:

5 komentářů

  1. 👍👍👍 ahoj, přeji krásno první adventní neděli, mě hodně zaujaly knihy a pak šperky. Bavlněné tamponky si určitě budu přát pod stromeček....☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám letos téměř vše nakoupené, ale tipy se vždycky hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou opravdu super tipy, až mě mrzí, že už mám vše nakoupeno :D Moc dobrý nápad jsou koupelové bomby (též u mně platí, že je nekupuji ale ráda bych je dostala), zaujal mě olejový parfém od Renovality, kniha Na volné noze a 20 000. Hartla jsem viděla v pořadu u Karla Šípa a tam mě neskutečně bavil, tak jsem musela babičce koupit Malý pražský erotikon a určitě si od ní knížku půjčím, tak jsem zvědavá :) A ty eko dárky jsou taky dobrý nápad, člověk má aspoň příležitost navést ostatní na správnou stranu :D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig