Stalo se / 16 | Vendula Jirmannová

úterý, listopadu 05, 2019

Stalo se / 16


Pokud se nějaký měsíc opravdu nepovedl, pak to byl právě letošní říjen. S Petrem jsme toho stihli neskutečně mnoho. Nejen že jsem začala pracovat pro nového velkého klienta, ale zároveň jsme navštívili spoustu měst a míst. A proč to ošklivé ne u slova povedl? Nikdy jsem neřešila tolik problémů s objednávkami, klienty, penězi a to samé můžu říci i za Petra. Ještě že se nám ten měsíc již přehoupl.

Klasické snídani v Cheersu. / Klasické kávy ve Škvoreckým

Milované Bún bò Nam Bộ. / Jak jsem se vrhla na ryby.

Konečně začaly ty krásné večery s vínem u našich. U krbu. / <3 

Jak jsme museli deskám pořídit nový box. / Kvalitní Kvalita.

Když konečně uklidíš. / Jak jsem začala Petrovi krást Primky. 

Pro klienty se klidně i na hlavu postavím. / Když pozveme rodiče. Zbylo! 

Jak mi Petr rtěnku koupil. / Výlet do Pardubic aka filtr v Bakle

GAMPA. / Mimikry v Opočně

Flat white v Kafe na Kole. / Není měsíc bez sushi.

GMU v HK. 

Krásný podzim. / Opět Škvorecký

 Nový Hrádek. / Dobrošov.

Cesta pro Pavouka. 

Jak jsme se svezli v Hradci po řece. 

Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Neratově. 

<3 / Smlouvy. 

Tabulky. / Fotky. 

Wellness v Rajské Zahradě. / Další snídaně v Cheersu

Naše milovaná kubistická kavárna. / Poprvé na Prašné bráně. 

 . / .

<3 / Zase ten Škvorecký

Jak jsem si objednala, nevím proč, balíček k našim, byla kvůli němu téměř dvě hodiny na cestě a zjistila, že mi zaslali něco jiného. / Jak přišel čas zimních bund.
SHARE:

2 komentáře

  1. 👍👍👍 ty fotky jsou úžasné, je to moc krásná fotodokumentace, kterou nás vpustíš do svého měsíce října. ☺♥
    Schodiště z kubistické kavárny je prosím kde??

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně prožitý dny. :) Je fajn, že ti přítel koupil rtěnku, to ten můj by asi nekoupil... Jinak ty láhve, no páni :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig