Nákupy jako už dlouho ne | Vendula Jirmannová

pondělí, listopadu 18, 2019

Nákupy jako už dlouho ne


Tak tohle se jakoby nestalo. Po dlouhé době nakupování oblečení především z druhé ruky jsem se nejspíš nechala strhnout. Nebo mě jen zkrátka přestalo bavit hledání basic kousků v second handech. Pak zvlášť v těch našich malých místních, kde ne a ne najít to co potřebuji, a co v mé skříni chybí. Rozhodla jsem se tedy nakoupit něco nepotřebného na baučjů a nejen tam.
První kousek, který vidíte na úvodní fotce, je pásek. Ten jsem objednala z Reserved, odkud jsem dělala větší objednávku. Tenký pásek v mé skříni chyběl už delší dobu. Mám totiž ve skříni více kousků, které by si zasloužily přepásat v pase, aby na mé malé postavě vynikly nějaké křivky a já nevypadala jako v pytli. Ač se jedná pouze o koženku, spona se zdá býti kvalitní, tudíž pokud se jednoho dne koženka rozpadne, určitě si sponu nechám doplnit o kvalitní kožený opasek.


Další produkt z Reserved je obyčejné bílé triko s tříčtvrtečním rukávem. Kdo by to byl řekl, ale tento kousek mi ve skříni chyběl již pěkně dlouho.


Sáhla jsem i po rovně střižené bílé košili s krátkým rukávem, která se dá variabilně využít jak pod svetry, tak i na jaře k sukním či šortkám. Já ji vytáhla o víkendu samotně k džínám a vypadá opravdu skvěle.


Objednala jsem si i hnědý žíhaný svetr se stojáčkem, který byl sice nejdražším kouskem, ale obsahuje směs vlny a mohéru, tudíž je opravdu teplý.


Nemohla jsem odolat camel bodycon sukni z úpletu, která mi na podzim připadá naprosto perfektní.


Přesouvám se k nákupu z About You, kam jsem se primárně zatoulala kvůli koženkovým kalhotám. Již dvoje jsem měla z druhé ruky a ani jedny mi nesedly tak jak by měly. Proto jsem se rozhodla pořídit nové, které jsou dle mých představ a sednou jako ulité. Navíc se nejedná o koženku, nýbrž o voskovanou textilii, tudíž se v nich člověk nepotí tak jako v těch koženkových. Značka Only.


Sáhla jsem i po tričku s rolákem, které na podzim kombinuji velmi ráda. Značka Pieces.


Stejně jako obyčejné bílé triko mi ve skříni chybělo jednoduché černé triko s krátkým rukávem. Značka Vero Moda.


Objednala jsem si triko s rolákem i ve světlé krémové barvě. Má strašně příjemný pevný materiál, jehož jedinou chybou je, že se špatně natahuje přes hlavu. Pak zvlášť, kdy už jsem nalíčená. Značka Vero Moda.


Jako velkému milovníku Pink Floydů mi chybělo nějaké fanouškovské triko. Na tohle jsem narazila na Vinted a muselo být hned moje.


Od značky Happy Nature jsem obdržela mé první raglan tričko z bio bavlny, kterým se (ač naivně) pokusím vyrovnat tyto mé nepotřebné nákupy z fast fashion e-shopů. Zakoupením jakéhokoliv produktu právě od Happy Nature necháte zasadit 10 stromů, což je nejen krásná filozofie, ale především samotný čin.


V neposlední řadě tu mám nákup z mého oblíbeného Gymsharku, jejichž oblečení do fitka naprosto zbožňuji. Chtěla jsem objednat původně jen mikinu, ale jelikož mi celé léto scházely především nějaké kraťasy, rozhodla jsem se je rovnou také přihodit do košíku, ať je nemusím na jaře objednávat samostatně.
SHARE:

4 komentáře

  1. 🛒👍😇.....wau, tak ta camel sukně, koženkové kalhoty Ti neskutečně sluší.....takovou krásnou figuru bych taky brala. Já bílá trika kombinuji hrozně moc ráda a nosím je třeba i jako tepelnou izolaci pod svetr, košili a tak ☺. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kousky, všechny se mi moc líbí! :))

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig