Stalo se / 17 | Vendula Jirmannová

sobota, prosince 07, 2019

Stalo se / 17


Ač mě má nová práce opravdu baví a naplňuje, nemám poslední dobou chuť na nic. Kamkoliv chodit, s kýmkoliv mluvit či blogovat. Nejraději bych jen spala, čemuž ani trochu nepomáhá zimní počasí. Potřebuji to nějak zlomit. Je to vidět i na mém Instagramu. Aktuálně mám na správu tři firemní profily a svůj naprosto opomíjím. I má galerie v telefonu pokulhává. Vždy jsem měla na výběr ze stovky fotek, za listopad jsem jich měla opravdu jen pár.

Ranní kafíčka. / Večerní vínečka. 

Mražený jogurt v Hradeckým Yobar. /  Jak jsem si myslela, že budu s měsíčním plánovačem produktivnější.

Fitko. / Cheers

Jak jsme opět hlídali malý zvíře. 

Testuji Elixír Života od C.Lavie z Wonderful. Barter / Šla jsem se podívat na Petrovu ségru do tanečních.

Procházky městem. / Krásný balíček od Tvoje Krabička. Barter 

Po dlouhé době s Janičkou. <3 

Fitko. / Wellness. 

Pinot Noir, který nám prý zavřou. 

 Jak jsem objevila Mungo klíčky, / a udělala tiramisu.

Nechala jsem si po tunelech zašít ušní dírky. / <3

Jak jsem Janče pomohla malovat pokoj. / Snídaně. 

Druhý (třetí a čtvrtý) letošní svařák. / Přednarozeninová květina. 

Opět v Hradci. 

Jak jsem nám koupila adventní věnec, / a nelíbil se mi.

...což vypadá jako reklama.
SHARE:

2 komentáře

Blogger Template Created by pipdig