Jaká je řada od La Roche Posay, Toleriane? | Vendula Jirmannová

pátek, listopadu 08, 2019

Jaká je řada od La Roche Posay, Toleriane?


Pokud mě sledujete na Instagramu, jistě jste postřehli moji spolupráci se značkou La Roche-Posay a jejich řadou Toleriane, která byla vyvinuta pro citlivou pleť. V celé řadě je snížený počet ingrediencí, které jsou navíc vybrány tak, aby se zamezilo potencionální alergické reakci na minimum. Zároveň ale také možná víte, že já upřednostňuji kosmetiku přírodní. Proč jsem se tedy rozhodla spolupracovat právě s touto značkou?
Jistě nemusím znovu opakovat, že akné mě na cestě mým životem doprovází více než deset let. Za poslední necelý rok (ťukám o stůl) jsem pravděpodobně přišla na příčinu jeho vzniku a podařilo se mi ho omezit na minimum. Nicméně má pleť, ač se na první pohled může zdát téměř v pořádku a vyléčená, si stále s sebou jisté známky dřívějších problémů nese.
V moment kdy ji odlíčím, ať už po ránu nebo večer, celá zarudne.. Ne lehce, nýbrž opravdu hodně. Když jdu venku bez makeupu a mírně fouká vítr (můžeme mluvit klidně i o větříku), zrudnu stejně tak. To samé se koná při sportu, či sebemenší změně teploty okolí, při kontaktu s vodou nebo jakýmkoliv kosmetickým přípravkem.
Vzpomínám na den, kdy jsem šla k dermatoložce na ošetření pleti. Byla tehdy velká zima. Vešla jsem k ní a ta mi se zděšením téměř okamžitě diagnostikovala růžovku. Díky bohu tou netrpím, to začervenání brzy totiž opadne. Má pleť je zkrátka hodně citlivá, že to vypadá kolikrát až děsivě.
Poslední bod mých obhajob bude Petr. Já žila poslední dobou v přesvědčení, že co není z bylinek, není pro mé tělo vhodné. Díky bohu že je chemik a vysvětlil mi, nebo mě snad vrátil nohama na zem, že tomu tak není. Protože ani naše tělo není složeno jen z bylinek a nějaké látky, ač se na první pohled mohou zdát chemické, pro naše tělo vůbec škodlivé nejsou. Naopak nám mohou pomoci a v konečně fázi nám náš problém nezhoršit, jako pro mě vždy bývalo zvykem u většiny léků či kosmetických produktů.


Řadu Toleriane používám více než měsíc. Doma mám celkem tři produkty, z nichž dva jsou krémy. Jeden denní, druhý noční. Třetím je jemný čistící krém, který používám k odlíčení a čištění pleti. Jelikož je opravdu jemný, odlíčení s ním trvá poněkud déle.
Pleť vždy nejprve navlhčím, v prstech rozetřu jednu pumpičku produktu a krouživými pohyby vmasíruji do pleti, kterou následně opláchnu vodou. Tento postup opakuji většinou třikrát, dokud není pleť beze stop od makeupu. Pokud na pleti žádný makeup nemám, stačí tento krok uskutečnit samozřejmě pouze jednou. Popis použití denního a nočního krému jistě mohu přeskočit.
Co by za zmínku ohledně krémů jistě mohlo stát je jejich balení, které samotná značka označuje za inovativní ultra-hermetické. Pokud ho popíšu mým laickým pohledem, jedná se o balení, kdy samotná lahvička není přímo naplněna produktem, ale ten je samotně ještě v pytlíku. Zmáčknutím pumpičky se vytvoří podtlak, díky kterému se krém dostává ven. Takto nejen že spotřebujete veškerý obsah, ale zároveň se nemůže dovnitř dostat vzduch, voda či bakterie, které by krém nějak poškodili. Tento způsob balení mají pouze krémy, nikoliv čistící krém.

Od doby co tyto produkty používám vidím na mé pleti zlepšení, především právě z pohledu zarudnutí pleti. Není již tak háklivá na povětrnostní podmínky a nečervená se tolik jako dříve. Zároveň také oceňuji, že celá řada je nekomedogenní, tudíž na mé problematické pleti nezpůsobuje žádnou neplechu v podobě většího výskytu pupínků.
SHARE:

2 komentáře

  1. Krásný víkend v prvé řadě přeji, milá Vendi. ☺♥
    Tuto kosmetickou značku mám velice ráda, mé pleti vyhovuje a nová řada a to nejvíce čistidlo mě hodně zaujalo. ☺

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig