Everything needed | Vendula Jirmannová

pátek, listopadu 01, 2019

Everything needed


Kladu si otázku, jak dobře či špatně je nakupovat oblečení ve fast fashion řetězcích v momentě, kdy vím, že daný kousek kupuji s úmyslem mít ve svém šatníku co nejdelší možnou dobu a nosit ho do zničení. Nebudu nikomu nic nalhávat, právě poslední dobou v nich nakupuji docela hodně. A důvod? V našich novoměstských second handech nejsem schopna nalézt to, co mi v mém šatníku schází a nemám síly na to procházet Vinted a hledat basic kousky, které na pár kliknutí najdu jinde. Jdu tím proti mému postoji a trápí mě to, ale očividně se ve mně opět probudila ta materialistická a především líná potvůrka.


Rolák:  Vero Moda | Kalhoty: Only | Kabát: NA-KD | Boty: Dr. Martens 1460 | Kabelka: Matt&Nat | Hodinky: Chpo | Pásek: ASOS

Dnešní outfit jsem vytáhla na dopolední procházku s Petrem za účelem nafotit pár fotek k práci. Ještě že jsem včera vyprala podzimní bundy a vytáhla ty zimní, zima se už opravdu blíží. I proto jsme nejprve zalezli do kavárny na kávu, abychom se alespoň trochu ohřáli.


Oblékla jsem svůj nový krémový rolák z Lyocellu, který ač je docela slabý, tak docela hezky zahřeje. 
Přidala jsem koženkové kalhoty značky Only, které jsem si objednala z About You. Měla jsem doma již dvoje z druhé ruky, a jelikož mi ani jedny nesedly, rozhodla jsem se si koupit nové, které mohu vyzkoušet a případně vrátit. Vzala jsem nejmenší a nejkratší velikost, a sedí opravdu dobře! Navíc se jedná o voskovanou látku, tudíž se chovají jako klasická látka která větrá, a člověk se v nich nepotí.
Přes sebe jsem hodila můj oblíbený kabát z dřívější spolupráce s NA-KD, který se mnou letos potáhne již třetí sezónu. Až se jednou rozpadne, budu muset hledat nějaký podobný. Jedná se o kousek, ve kterém se cítím skvěle a sedne naprosto ke všemu.


Přidala jsem nové, nyní už prošlápnuté a milované, Martensky. 
Kabelka jak jinak než od Matt&Nat, do které jsem hodila pouze diář a objektiv. Jinak bych klasicky brala moji malou, kterou znáte z téměř každého outfitového článku. 
Kalhoty jsem doplnila o kožený pásek z ASOSu, u kterého jsem zvědavá jak dlouho vydrží. Ač se jedná o kůži, tak kruhová kulatá spona je zespodu docela ostrá a pásek se o něj tře a ničí.
Na ruce mám také jak jinak než hodinky značky Chpo. Jiné, až na Petrovi Primky, ani nemám a nenosím.


SHARE:

2 komentáře

  1. To s tím nakupováním chápu. My sice máme u nás secondhand, ale spoustu věcí v něm také nenajdu... :) Jinak tento outfit je parádní. Moc se mi líbí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig