Produkty pro péči o aknózní pleť | Vendula Jirmannová

středa, listopadu 20, 2019

Produkty pro péči o aknózní pleť

 Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Ač si myslím že tento fakt v dnešní době již zmiňovat nemusím, něco ve mně stále má tu potřebu se vyjádřit. Kosmetika není no. 1 v péči o aknózní pleť. První příčky si stále drží a, doufám, i nadále bude držet péče o tělo jako takové. To ale neznamená, že člověk trpící akné má špatnou životosprávu.

Jsou lidi jako já, možná i jako vy, u nichž se nějaká nemoc či oslabený orgán projeví na kůži. Sice to není na první, možná ani ten druhý, pohled ideální případ, ale buďme za to rádi. Díky tomu hned víme, že je s námi něco v nepořádku a můžeme to řešit. Osobně již vím, že po operaci, tetování či jiném zásahu do mého těla to jako první odnese pleť. Proč? Tělo má tu schopnost se samo uzdravovat, a v moment, kdy je nutno tuto schopnost aplikovat jinde, sebere se energie z místa, kam je jindy soustředěna.
O tom jsem se ale již kdysi rozepisovala v článku zde. Dnes bych se ráda zaměřila na moji jakousi rutinu, a tím vám i představila produkty, které u mě naleznete. Jako blogerka občas obdržím nějakou kosmetiku na testování a tak jde tato má rutina stranou, no ale vždy se k ní ráda vracím. Je mi to tak pohodlnější. Někdy použiji konkrétně tyto produkty, jindy jiné, ale vždy se k nim ráda vracím. Berte to jako inspiraci na produkty, které by vám ve vaší koupelně neměly chybět. Pojďme na to hezky chronologicky.


Každé ráno pleť vyčistím pomocí vody a bavlněného ručníku, který na to mám speciálně vyhrazený. Tím stáhnu veškerý maz a bakterie, které se mi na pleti přes noc shromáždili. Pokračuji květinovým hydrolátem, který vám tu záměrně neukazuji. Používám je relativně čerstvě a myslím si, že je snadno můžete nahradit obyčejnou vodou. Jak je známo, oleje se totiž nejlépe vstřebávají, a ještě lépe účinkují, v kombinaci s vodou.
Po hydrolátu aplikuji sérum. Buď hyaluronové, nebo nově tento Elixír života od C.lavie, který jsem obdržela od e-shopu Wonderful. Obsahuje směs olejů, které se nejen do pleti rychle vstřebají, ale především na pleti opravdu čaruje. Mám ji po něm krásně jemnou, vyhlazenou a připravenou na aplikaci make-upu.
V moment, kdy jsem ještě neměla tento Elixír života, jsem na hyaluronové sérum nanesla pár kapek oleje. Na samotné hyaluronové sérum se špatně aplikují minerální produkty, proto to byl nezbytný krok.


Na připravený podklad nanesu minerální make-up. Jistě víte, že již pár let používám právě make-upy od Annabelle Minerals, které obsahují pouze čtyři složky, včetně oxidu zinečnatého, který podporuje léčbu akné.
Zde bych chtěla upozornit na poněkud podstatnou část aplikace make-upu, a to čím ho nanášíte. Dlouho jsem používala štětce, ale poslední dobou se přikláním k aplikaci na mokro s houbičkou, díky které svoji pleť tolik nedráždím štětinami štětce. Doporučuji přejít na houbičky především pokud máte stejně jako já pleť navíc i citlivou.


Večer je nutno z pleti stáhnout make-up a to i včetně zachycených nečistot ze vzduchu. Na to používám OCM metodu, o které jsem se vám již rozepisovala zde i zde. Pleť snadno odlíčíte pomoci téměř jakéhokoliv oleje, který zrovna máte doma. Jediné na co si dejte pozor je jeho komedogenost. Olej Stay Pure od AM používám nejradši na cestách. Mimo to že je skladný ho mohu využít i jako podklad pod make-up a na večerní hydrataci.


Zhruba dvakrát do týdne používám Levandulový pleťový peeling od Renovality. Po špatných zkušenostech s jinými peelingy jsem se jim začala vyhýbat a raději jsem používala Foreo, nicméně po vyzkoušení tohoto s obsahem olejů a jojobových kuliček nemám na výběr. Je jemný i účinný. Jediný jeho nedostatek vidím v tom, že kuličky všude opadávají a kvůli obsahu olejů se na všem snadno zachytí.


Zhruba dvakrát do měsíce sáhnu po pleťové masce. Ráda bych je používala častěji, bohužel si na to neumím vynahradit a najít čas. Ájuverdskou pleťovou masku od Elisah Sahil jsem obdržela od Biooo, kde jsem dříve kupovala masku Tarika, což je pro mě svatý grál a mile ráda se k ní vrátím. Tato sice není ani trochu špatná, ale Tarice se nic nevyrovná.


Po vyčištění pleti sahám opět po hydrolátu, séru a po oleji, který na večer používám i v moment, kdy použiji Elixír života. Zde vám záměrně ukazuji právě Moringový olej, který jsem dlouhodobě používala na aknózní pleť. Aktuálně zkouším olej Kávový, který by mi měl pomoci s jemnou vyrážkou.


V konečné fázi kdy je nejhůř sahám po Tea tree, který v nezředěné formě (ač by se nemělo) aplikuji lokálně pouze na pupínky. Přísahala bych , že jsem za celý svůj život nepoznala kvalitnější a především účinnější tea tree jak tento od Renovality. 
SHARE:

1 komentář

  1. Skvělé tipy, o tea tree olejíčku na pleť jsem už slyšela a prý je to fakt zázrak! :))

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig