Líčení s paletkou Brow Like Wow | Vendula Jirmannová

čtvrtek, října 31, 2019

Líčení s paletkou Brow Like Wow

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Od doby co mám doma paletku na obočí Brow Like Wow od Annabelle Minerals se moje makeupová rutina kapku změnila. Především tak, že jsem spoustu produktů nahradila právě touto paletkou, která je oproti očním stínům, které jsem používala na konturování i obočí, daleko skladnější a hlavně jednodušší k použití.


Začínám klasicky krycím makeupem a korektorem, který nanáším na nedokonalosti a kruhy pod očima pomocí houbičky.
Následně beru do ruky paletku, kterou využívám hned v několika krocích. Začínám s ní při vykreslení obočí, na které používám prostřední studeně hnědý stín. Tím stejným stínem pak i vykonturuji obličej, především tváře a následně jím opticky zúžím nos.


Stále se držím při stejném stínu, kterým si vykreslím záhyb oka a tím i prohloubím pohled. Přesunu se k tmavšímu, spíše teplejšímu, hnědému stínu a tím si na spodní i dolní víčko oka vykreslím linku, která mi opticky oko zvětší a vytvoří kočičí pohled.
Sáhnu po bílém stínu, opět z paletky, a dočistím jím linii pod obočím. Nanesu ho i na víčko a do koutku oka, abych pohled naopak prozářila.


Sahám po rozjasňovači v odstínu Diamond Glow, který nanáším na lícní kosti, horní ret, špičku a kořen nosu, pod obočí a do koutku oka pro ještě větší projasnění.
Jako tvářenku volím šťavnatě růžový oční stín Margarita. Nakonec nanesu řasenku, rtěnku a mám hotovo.



SHARE:

3 komentáře

  1. Pěkné, takové jemné :) to já ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám od značky Annabelle minerals len jeden rozjasňovač, túto paletku vidím prvýkrát a vyzerá dobre. Líčenie je pekné, jemné, nositeľné každý deň :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig