URBEX // 0.01 | Vendula Jirmannová

středa, května 03, 2017

URBEX // 0.01


Špinavé conversky, potrhané legíny, poškrábané nohy, prázdno v hlavě, druhá sklenka červeného. Po dnešním dni ani nevím jak jinak začít. O didaktických testech se zmiňovat nebudu, ať už jste maturant či ne, názor si na to udělejte sami. Něco, co se řeší každoročně a i nadále se řešit bude. Vysilující den a ještě vysilující měsíc mám před sebou, ale za přesných třicet dní se budu usmívat v novém pokoji, na novém místě.
Nevím, co si o mně myslíte vy, jakožto mí čtenáři a vy, co mě znáte osobně. Každý na mě má jiný pohled a jiné předtuchy o mé povaze a mých hranicích. Já své hranice překonala a objevovala zakázaná místa, ale ta euforie a především fotografie za to stojí. Podlez plot, přeskoč potok a opět podlez plot.
Kdo by to byl řekl, jak krásně se bude psát po pár sklenkách červeného? Přináším po dlouhé době fotky něčeho, co jsem nikdy nefotila, ale vždy mě to tak táhlo a lákalo. Neskutečně se těším, až vyvolám fotky z analogu a budu vám je ukazovat. Fotografie z polaroidu mají taktéž skvělou atmosféru, bohužel se fotí či skenují o něco hůře a nedá vám to takové pocity jako originál. Ale konec řečí, myšlenky kolující mojí hlavou jsou nezastavitelné a na fotky by nezbyl čas.
Blogger ničí fotky. Sleduj ig @vnnph












SHARE:

4 komentáře

  1. Ty fotky jsou neskutečný! Je snad skoro nemožný, jak moc na mě z nich dýchá ta atmosféra. Svělá práce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak uka, rikala jsem si pri otevreni clanku, a ukazala, holka jedna sikovna! Jen teda ten psaci stroj bych brala domu;). Jinak teda po par sklenkach vina se pise jedna basen:) zjistila jsem, ze chapu proc je tolik alkoholiku mezi spisovateli s umelci celkove:)!
    Mej se krasne,papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt úžasně, ale nejvíc mě dostala ta poslední fotka... :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Takováhle místa zbožňuji, super fotky! ♥

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig