Stěhování vol.2 | Vendula Jirmannová

úterý, května 23, 2017

Stěhování vol.2

Čas neúprosně letí a s tím vším se blíží i onen den, kdy ráno nasednu do auta a vydáme se s rodiči směr Praha. V minulém článku jsem vám nastínila, co si chci zhruba pořídit za nábytek, a dnes se podíváme na doplňky a takové ty menší věci. Ne vše se mi podařilo umístit do jednoho wishlistu a další asi ani tvořit nebudu, ale určitě ty zbylé věci uvidíte nejen ve videu, ale i v některém z článků.
Sice si jistě nějaké 1. povlečení povezu z domu, ale i tak bych si ráda pořídila nové, čistě Pražské. Toto jsem našla na stránkách ikei za necelých 150 Kč a navíc je takové hezky fotogenické, tudíž ideální pro bloggerku.
Do Prahy se mnou pojedou i mé tři kaktusy. Vzhledem k tomu, že se ke každému pojí jiná vzpomínka či příležitost, nemají stejný květináč. Napadlo mě, že zakoupím tyto 2. skleničky a přesadím je do nich. Myslím si, že prosvítající hlína bude vypadat zajímavě. Jen si s sebou budu muset dovézt i trochu té hlíny, ať nemusím kupovat celý pytel.
Rozhodně si budu pořízovat 3. úložné boxy a pořadače. S čím trochu bojuji je fakt, jakou barvu zvolit. Zdi pokoje jsou zelené a proto bych raději ty bílé, aby se odstíny netloukly, nicméně s Jančou plánujeme malování na bílo, a to by se mi poté více líbili ty tyrkysové. Ve finále se dají vždy přelepit či přímo přebarvit, ale stále si nejsem jistá, jaké nakonec zvolím.
Na krásně nekvalitní židli budu kupovat pravděpodobně i 4. podsedák. Jistě, není nic praktičtějšího než sedět na bílé látce, ale vysvětlete to mému malému naivnímu "já."
Jako další volbu co pořídit na židli je tento haha, opět zavládla naivita bílý 5. pléd. Růžový bych následně volila jako přehoz na postel a další pomůcku na focení.
Jakožto milovník čajů rozhodně potřebuji i 6. konvici. Tato se mi moc líbí tím, že nemá žádné barevné řešení a hlavně obsahuje i sítko. A to že má 1,5 litr je snad už jen třešnička na dortu.
Jako další věci co rozhodně budu potřebovat je frenchpress, mlýnek na kávu a rozhodně budu pořižovat i nebesa nad postel, abych oddělila pracovní prostor od toho odpočinkového. I když myslím si, že v pomaturitním období bude pro mě všechno odpočinkový prostor. A i přes to, že naprosto miluji své malé sukulenty, ráda bych si pořídila i rostlinu. Nejlépe nějakou větší a pořádně zelenou.
SHARE:

5 komentářů

  1. Povlečení vypadá moc hezky, ale pokud bys sháněla nějakáké jednobarevné, tak určitě mužů doporučit H&M home, kde mají i rozměry na ikea periny :) Já většinou vyčkávám na nějakou slevu a hned objednavam :D


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá krásně, budeš mít útulné bydlení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásný wishlist. Já mám rostliny v pokoji strašně ráda, ale bohužel je zabíjím rychlostí blesku... A určitě to budeš mít krásné, máš super vkus. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ja nakupuji povleceni zde - https://www.kupujem.cz/bytove-doplnky/lozni-povleceni/ maji tam moc hezke vzory a z kvalitniho materialu. Tak treba ti nekdy prijde vhod ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi to všechno líbí. Vypadá to, že budete mít opravdu pěkně a vkusně zařízený byteček. Snad vám nebude vadit když se budu trošku inspirovat? Já hledám momentálně svůj první byt tady, budu bydlet sama a moc se na to těším, jsem taková vlčice samotářka. Ale určitě si to v mém budoucím bytečku chci zařídit pěkně útulné.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig