Covered in huge denim | Vendula Jirmannová

čtvrtek, května 11, 2017

Covered in huge denim


Po sto letech opět přispívám s outfitovým článkem a opět si musím postěžovat. Nejen že na cestě, kde běžně fotím, protože tam nikdo nejezdí během půl hodiny projelo asi tak dvacet aut a prošlo pět lidí, což mě značně rušilo, ale navíc i neposlouchal foťák. Začínám se strachovat, že je chudáček už starej a má hodně nacvakáno. Na zhruba dvaceti fotkách z padesáti nejsem zaostřená a na dalších dvaceti doostřená. Tohle je v podstatě jen malý použitelný zbytek. Navíc je chudáček celý zasekaný, takže musím po každé páté fotce vyndávat baterku a znovu ho celý nastavovat, protože jinak vůbec nereaguje.

Top: JFR Sweden | Kalhoty: Topshop | Džíska: JFR Sweden | Boty: Toms | Batoh: Fjallraven | Hodinky: Cheapo

Většinu věcí, možná vlastně všechny, co mám na sobě už znáte. Zhruba rok zpět bych si to ani neuvědomila a nevěřila tomu, ale čím míň věcí mám, tím spokojenější jsem. Poslední dobou nejraději chodím v obyčejných kouscích a nejraději nakupuji věci, které mají nějaký příběh. Ať už pocházejí z druhé ruky, nebo za jejich stvořiteli, jakožto firmou, stojí dobrá myšlenka a filosofie. A o tom bychom dnes mohli mluvit například u Tomsek, nebo i u batohu Fjallraven. Jistě víte, že zakoupením Tomsek druhý pár putuje potřebným lidem a batoh je například tvořen z recyklovaných petlahví. Tohle mě neskutečně baví a jsou to věci, které ráda podpořím a to nejen svoji koupí, ale i tím, že je budu s čistým srdcem propagovat do světa. Sice jsou tyto produkty dražší, ale ten hřejivý pocit u srdce za to jistě stojí.


Ráda bych ale zmínila, že existují i stránky, jako je například plná peněženka, o které jste minimálně alespoň již slyšeli. Pokud se zde zaregistrujete a skrze tento portál se prokliknete na jakýkoliv z nabízených eshopů, tak část z vaší objednávky se vám vrátí zpět. Takto si můžete postupně střádat peníze na vašem účtu a po dosažení určité částky peníze vybrat a spokojeně dál utrácet. Například tímto stylem jsem objednávala právě hodinky ještě s dalšími věcmi z Vemzu a díky tomu se mi vrátilo 6% z mnou placené částky, což není vůbec špatný. Pokud vás tento portál zaujal, tak ho jen a jen mohu doporučit, abyste si ho sami vyzkoušeli. Některé eshopy nabízí cashback až 15% a to při větších objednávkách může být opravdu velká částka na zpět.





SHARE:

7 komentářů

  1. Outfit se mi moc líbí! Nejvíc suprová mi přijde ta džínová bunda, a to hlavně svoji délkou. Musí být opravdu pohodlná.
    Jinak palec nahoru za blogerky jako jsi ty! Žádná přeplácanost, nezdravost, přehnaná negativita. Zkrátka vše "přírodní"!❤

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný outfit a strašně ti to sluší :) Je super, že podporuješ takové dobré věci ;)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, já na svoji oversized džínovou bundu nedám dopustit a nakupovat v second handech mě taky hodně baví! A portál zní dost zajímavě. :) Jinak s foťákem mám naprosto stejný problém!!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný a jednoduchý outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná, moc ti to sluší, outfit je parádní :)
    Vee,

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta džíska vypadá skvěle, líbí se mi, že je delší a ne jak většina bundiček, co koupíš a nezakryjí ti ani záda! S tím foťákem mě to mrzí, že ti dělá takovou neplechu, tak ať se to zlepší :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig