Snová toaletka | Vendula Jirmannová

neděle, května 07, 2017

Snová toaletka


Zmiňuji to nesčetněkrát často a nejsem jistě sama, kdo to prožívá, nicméně můj život je v poslední době obrovský chaos. Rok 2017 je plný změn a to ať už plánovaných či neočekávaných. V momentech prokrastinace moc ráda přemýšlím nad budoucností, kterou si kreslím nádhernou a doufám, že i taková bude. Ne že bych si stěžovala, mám krásný život plný ještě hezčích okamžiků, jen právě nastalo trochu náročnější období. Nicméně v již zmiňovaných chvilkách ráda přemýšlím nad tím, co a jak bude. V červnu se konečně stěhuji do Prahy a budu bydlet v docela malém sdíleném pokoji, proto mohu alespoň snít, jak to bude vypadat v budoucnu. Konkrétně dnes bych se s vámi ráda podělila o moji představu toaletky, kterou skoro každá z nás potřebuje.
Jelikož jsem milovník minimalismu a v poslední době se mi můj pohled mění snad na všechno, šokuji i sama sebe výběrem toaletního stolku. Věřím, že původně bych koukala po honosných masivních v Provence stylu, ale to vše je pryč. Aktuálně koukám spíše po jednoduchosti, čistotě a decentnosti v podobě ostrých hran, bílého dřeva a kovových detailů. Přesně to můžete vidět u dvou ukázek, které jsem objevila na stránce favi.cz, kde naleznete i spousty dalších a to právě například již ve zmiňovaném Provence stylu.


Vzhledem k tomu, že se snažím omezovat množství svých produktů a celkově veškerého hmotného vlastnictví na minimum, nepotřebuji žádné velké úložné prostory na kosmetiku. Možná by se jednalo jen o pár košíků odložených na stolku, maximálně šuplíky, kde by ale rozhodně nebyla jen dekorativka, ale i pečující kosmetika a ostatní produkty. Před stolkem bych ráda měla jen malou stoličku, přes kterou by mohl být odložený pléd či bílá umělá kožešina, což nezní moc praktický, ale dokážu si to zcela jistě představit.
Pod židličkou by ležel nějaký malý kobereček s delším chlupem, jelikož bych moc ráda měla například plovoucí podlahu nebo jakoukoliv jinou, ale hlavně s dřevěným vzhledem. Detaily kolem by opět byly stříbrné, případně občasné odstíny v pastelových barev, jelikož na mě působí klidně a co si budeme povídat, vypadá to hezky i na fotkách.
Možná je až vtipné, jak si vše dokážu naprosto živě představit, teď už by jen stačilo trochu máknout, aby se mi mé sny o budoucnu vyplnili a to nejlépe se vším všudy, co si přeji. Jak byste si rády zařídily svoji toaletku, neboli zkrášlovací místnost případně místo vy? :)

SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig