Stěhování vol.1 | Vendula Jirmannová

úterý, května 16, 2017

Stěhování vol.1

Pokud mě sledujete na youtube, což doufám že ano, asi jste postřehli, že se budu v nejbližší době stěhovat. Tím myslím, pokud vše půjde podle plánů, již příští víkend. Ani nevíte, jak moc se nemůžu dočkat. Praha byla mým snem už poněkud dlouhou dobu a přes to, že bych se teď měla nejvíce soustředit na maturitu, nedá mi to a stále si před očima promítám, jak to vše bude vypadat.
Jelikož můj perfekcionismus sahá až do bodů mimo realitu některých z vás, bude pro vás má afektovanost nejspíše k nepochopení. Vše mám do detailů propočitané, vymyšlené a pokud to tak nepůjde, budu si rvát vlasy. Dnes bych vám ráda ukázala, jaké základní vybavení ve sdíleném pokoji s kamarádkou Janičkou chci nebo-li budu mít.
Čím podle koláže začnu je 1. stůl. Celý pokoj je vymalován na zeleno a má prkenné podlahy, proto volím veškerý nábytek v bílé barvě a pokud si s něčím budu hrát, budou to rozhodně doplňky. Z ikei mám stůl aktuálně doma, je mu už pěkných pár let a jeho dřevotřísková deska je celá omlácená. Proto jsem se rozhodla, že tentokrát ji chci skleněnou.
Další na řadě je 2. sluha. Po velkém úklidu skříně nemám tolik oblečení a proto jsem se i rozhodla, že v Praze nechci mít žádnou a vystačím si pouze s tímto sluhou. Beztak mám nejraději oblečení zavěšené na ramínkách a ačkoliv vím, že je to nepraktické co se týká prachu, já si nemohu pomoci a myslím, že takto budu nejspokojenější.
Jako číslo tři na mém seznamu je 3. policový díl, který má zešikmenou přední stranu. Celkově mám v poslední době ráda kov a otevřené prostory, jelikož mě to nutí věci nehromadit a mít neustále uklizeno. Teď spíše jen bojuji s tím, jestli si pořídit tyto police dvě, nebo jen jednu.
Následně se odrážím k mému dejme tomu jedinému úložnému prostoru, což je tento 4. rám s drátěnými koši. U tohoto si nejsem opět jistá, jestli ho postavit samotně vedle stolu s tím, že si na něj nechám ve sklářství vyříznout skleněnou desku jako odkládací prostor, nebo ho využiju jako jednu nohu ke stolu, čímž bych si ušetřila nějaký ten prostor.
V neposlední řadě tu je 5. židle. Nemám ráda klasické kancelářské židle na kolečkách a vzhledem k tomu že neumím ani pořádně sedět, rozhodla jsem se pro tuto z nejlevnějších, přes kterou akorát plánuji přehodit deku. Většinu času budu stejně trávit na zemi, matraci a nebo mimo pokoj, proto mi připadá i zbytečné utrácet za drahou a kvalitní židli.
Dále by vás jistě zajímala postel a některé další doplňky. Vzhledem k tomu, že v pokoji je válenda, plánuji si přes ní akorát přehodit bílé prostěradlo a na ni matraci, ať nemusím kupovat celou postel. Noční stolek si beru z domu, stejně tak jako botník, který ještě musím přestříkat na bílo, aby mi hezky ladil. Ten následně plánuji umístit pod samotného sluhu.
V dalším článku bych vám asi ukázala jaké doplňky si plánuji nakoupit a co nejdříve snad i celý pokoj. :)

SHARE:

4 komentáře

  1. Ja som sa ešte nikdy nesťahovala, ale za rok sa plánujem ku priateľovi a popravde, mega sa na to teším!:) Ten stojan na oblečenie (sluha) sa mi veľmi páči a ako žena ženu ťa naozaj veľmi obdivujem, že si s tým vystačiš:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také jen stojan na oblečení a nemůžu říct, že by se na obečení nějak extra prášilo, nikdy jsem to nijak neřešila. :) Hlavně všechno nosím a střídám, takže nemá čas se na tom usadit prach. :)

    https://magdatumova.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí, že je to takové minimalisticke, nicméně toho sluhu bych třeba já mít vubec nemohla... ne kvůli prachu, ale spíš lenosti to tam znova věšet.Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Čtu tvůj blog pravidelně, Vendulko. Ani nevíš, jak mě baví číst tvé zápisky a názory. Motivovala jsi mě, abych si založila vlastní blog :)
    Jinak, chtěla bych se zeptat, kde se dá sehnat ten drátěný odkladovník. Už dlouho ho hledám:)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig