Z druhé ruky / 4 | Vendula Jirmannová

pátek, srpna 30, 2019

Z druhé ruky / 4


Po mé, zhruba dvouleté, obsesi s oblékáním se pouze do černé a výjimečně šedé či bílé barvy jsem si neskutečně zamilovala červenou. Začalo to s přebarvením mých vlasů na rezatou. Připadá mi, že se to k sobě zkrátka neskutečně hodí a ta barva mi jako jedna z mála nejenže sluší, ale cítím se v ní dobře. První červený kousek jsem si pořídila na začátku léta v Reserved. Jde o šaty, které jste na mě již jistě viděli na Instagramu. Další oblečení jsem objednávala, jak jinak než na Remix Shopu. Oblečení odtamtud mi vždy neskutečně sedne a snad není kousku, který bych nenosila.
Začnu bundičkou, na kterou jsem si dělala ve svých myšlenkách zálusk již od skončení zimy. Mám jeden křivák, dva jarní kabátky a stále mi sházelo něco více pohodlného. Měla jsem vidinu bomberu a když jsem zahlédla tento červený od Vero Mody, musel být hned můj. Vyšel mě sice na 403 Kč, což na secondhand není málo, ale na druhou stranu mi přišel ještě s visačkou, takže mu to s radostí odpouštím.


Mám spousty krásných sukní a kalhot, ale prakticky je nenosím. Proč? Protože mé jediné svršky jsou sepraná tílka pod svetry a oversize trika, která se k nim ani trochu nehodí. V mém šatníku není problém v přebytku spodních částí oblečení nýbrž v nedostatku svršků na léto. Tento obyčejný bílý crop top původně z Tally Weijl stál 156 Kč a sedne mi jako ulitý. Jen škoda, že prosvítá, a tak pod něj musím s tělovou podprsenkou.


Tento top, u kterého jsem si nebyla ani trochu jistá jestli ho někdy unosím, jsem si nakonec opravdu oblíbila. Je tak pružný, že bych se do něj vešla i s padesáti kily navrch. Nemá žádnou visačku a vyšel na pouhých 52 Kč.


Mám hrozně ráda sáčka, zvlášť ta v pánských střizích nebo z mikinového materiálu, přesně jako má toto. Navíc takto pohodlný kousek jistě využiji při focení svateb či křtin, které mě čekají zrovna tento víkend. Je od značky Colloseum a vyšlo na 157 Kč.


Velmi podobné triko jsem si nedávno zkoušela v H&M, ale nakonec odešla bez něj. Jelikož se mi nelíbil jeho materiál, tak jsem ho tam i nechala. Protože mi ale pořád leželo v hlavně, protože jsem se v něm jinak cítila dobře, koukala jsem po něm právě na Remix Shopu, kde jsem ho našla za krásných 118 Kč původem ze Zary a z daleko hezčího materiálu. 
SHARE:

7 komentářů

  1. To jsou všechno nádherné kousky! :) Červená ti opravdu sedne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci sis pořídila. :) To sáčko ti moc sluší.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis moc hezké věci, červená ti opravdu lichotí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné kousky, líbí se mi ta stylovost, bílá, černá a červená, jak jednoduché, jak ženské a moc ti to sluší.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Moc moc moc pěkné kousky, miluji nákupy z druhé ruky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ten červený bomber je neskutečně super ♥ a líbí se mi i to sáčko v pánském střihu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj!

    Na tvoj blog som narazila len dnes, vzhľad a celkový vibe tvojho blogu je veľmi príjemný a estetický. Všetky kusy na tebe vyzerajú skvele a červená sa ti naozaj hodí. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig