Stalo se / 13 | Vendula Jirmannová

středa, srpna 07, 2019

Stalo se / 13


Když člověk bloguje už takovou dobu, v mém případě cca deset let, nepřemýšlí nad tím, co sdílet a co ne. Od začátku jsem tu hranici měla nastavenou tam, kde je teď. Občas mám dojem, že sdílím vše, ale ona to není ani trochu pravda. Je tolik věcí, co nevidíte a je to tak dobře. Ani si nedokážu představit, kdybych vám měla ukazovat každou cestu do ledničky, na záchod, do koupelny. Každý telefonát s mamkou, popíjení vína s Petrem, neshody. Každou cestu na nákup a dohadování se, jestli koupíme tvaroh odtučněný nebo tučný. Momenty kdy se jdeme jen tak projít, koukáme na seriály, užíváme si ty naše chvíle.. Ale vždy jsou věci, které s vámi sdílím. Ty obecné, ty největší. A na takový červenec v článku se dnes podíváme.

Nová kavárna Krafárna v Polici nad Metují, kde ochutnáte kávu od kluků z Nordbeans. / Ledová káva u nás doma k práci, ať nám to hezky utíká.

V Hlavňově jsem byla fotit spolužačce Terce těhotenské fotky. Tu jsem už fotila kdysi dávno s přítelem, poté jejich krásnou svatbu, teď těhotenské fotky a brzy se těším na malinkou Jos. / Filtr na ledu k editu fotek nemusím snad ani komentovat.

Klasické návštěvy Hradce Králové. 

 Typické večery s pivem či vínem a kytarou. / Festival Na Ostrovech.

Ne moc dobrá káva v novém Vincafé Náchod. / Lepší káva v náchodském Waffle cafe. 

Jak mě příťa (sarkazmus prosím pěkně) vyvezl na Mácháč. / Motorová loďka místo šlapadel.

Hrad Houska, který mě až tak nezaujal. / Jak mě při mém strachu z výšek Petr táhl na skálu kvůli pár fotkám. 

Přesun do Liberce. 

Vendulka poprvé na Ještědu. Krásné místo toto. 

V červenci jsem si také odfotila svoji druhou svatbu.

Naši dovolenou bohužel nepřežily bylinky, a tak jsem si vypěstovala nové ze semínek. Nebo se o to alespoň zatím pokouším. / Krásné knížky, které doporučuji všem. 

Jak jsem provokovala na Instagramu. / Jeden den, který jsem celý prozvracela. A nikdo neví proč.

Od nastěhování jsme chtěli demižon, až jsme ho potkali u kontejnerů. A tak je náš. / Momentka z naší nové místní vyhlídky na zámek. Neptejte se, proč jsem tak malá. Já vážně nevím.
SHARE:

3 komentáře

  1. Všechny ty kávičky vypadají úžasně, úplně jsem na ně dostala chuť! :D Krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. No teda! Nádherné fotografie, které dokazují, že si léto užíváš :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig