Houbičky na makeup od Annabelle Minerals | Vendula Jirmannová

středa, srpna 28, 2019

Houbičky na makeup od Annabelle Minerals

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Když jsem dostala svůj první makeup, bylo mi asi dvanáct let. Já vím, velmi brzy, nicméně mamka věděla, proč mi ho dává. Akné a zase to akné. Posměšky ve škole byly na denním pořádku a jí bylo jasné, že ač mé pleti moc neprospěje, mé psychice může pomoci. Tenkrát to byl nějaký obyčejný makeup od Avonu, který nejen podtónem mé pleti ani trochu neseděl. Patlala jsem ho na sebe každé ráno špinavými prsty a okolnosti neřešila.
V době Weit jsem objevila krásné štětce na makeup, které jsem jako malá princezna musela mít. Sedla jsem tedy k Ebay a za pár směšných dolarů si objednala umělé štětce s bílou rukojetí a zlatou násadkou. Mimochodem, do dnes nám stojí v koupelně v klasickém Ikea svícínku jako dekorace.
Přišly na řadu houbičky, kterým jsem se dlouhou dobu vyhýbala. Možná proto, že má ségra s nimi měla zkušenosti a zprvu mě od nich odrazovala. Pak se mi ale v rámci spolupráce dostal do rukou pravý Beauty blender a já propadla jejich kouzlu. Ač na mě byl samotný originál moc měkký, používala jsem ho bezmála rok. Následně jsem měla nějaké z DM drogerie. Pamatuji si, že jeden byl moc tvrdý, ale pak jsem narazila na jeden tak akorát, který se mi z ničeho nic rozpadl. Opadla mě potřeba si je znovu pořizovat a opět jsem skončila u štětců případně prstů.
V době kdy se mi do rukou dostaly první minerální makeupy od Annabelle Minerals jsem měla pleť v hodně špatném stavu, a tak jsem přinejmenším rok používala především houbičky. Skvěle se mi s nimi pracovalo a hlavně mi nijak nedráždily pleť. Pak jsem ale nastřádala zásobu všech jejich štětců a přišla mi škoda aplikaci narušovat houbičkami a tak jsem zůstala právě u nich.
Nyní v průběhu měsíce jsem se k houbičkám vrátila z důvodu jejich testování a plánování tohoto článku. Takže konec příběhu o mých ne/zkušenostech s houbičkami a štětci a pojďme se na ně podívat.


V nabídce nalezneme houbičky třech velikostí - S, M a L. Na začátek dobro říci, že mezi nimi není žádný rozdíl až na velikost, ale právě v rámci jejich velikosti je znát jistý rozdíl v tvrdosti, který je ovlivněn pouze množstvím materiálu. Tudíž houbička velikosti L se zdá býti tvrdší jak velikosti M.
S houbičkou velikosti L mám již nějaké zkušenosti z dřívějška. Důvod proč jsem ji ale nakonec přestala používat bylo cestování. Po namočení do vody nabude až dvojnásobně a vodu i hodně dlouho drží, proto je ideální ji mít stále někde postavenou aby větrala a nezačala případně hnít či plesnivět. Je skvělá na nanášení makeupu, který doporučuji tupovat, nikoliv táhnout. Tím si ho totiž budete stahovat z míst, kde se již uchytil. Makeup se do pleti nádherně zapracuje a vypadá přirozeněji jak po aplikaci štětcem
Houbička M je poloviční velikosti a je určená taktéž na aplikaci makeupu. To jsem ale hned zavrhla a popadla opět její větší verzi, jelikož by to s ní trvalo věky. Připadá mi vhodnější na zapracování korektoru pod oči.
V neposlední řadě velikost S. V mých očích je už tak maličká, že ji asi vytáhnu jen párkrát do roka, kdy se budu připravovat na nějakou větší akci. Zdá se mi ideální na aplikaci korektoru na pupínky, ale to bez problémů zvládnete i její větší verzí. Ve finále si dovedu představit houbičkou velikosti L zapracovat jak makeup, tak korektor nejen pod oči, ale i na pupínky.

Jak s houbičkou obecně pracovat a jak o ni pečovat? 

Před každou aplikací houbičku namočte ve vodě dokud ji nenasákne a nezvětší svůj objem. Tu z ní následně vymačkejte, případně ji můžete zmáčknout i skrze čistý ručník. Do víčka vsypte makeup, ve kterém houbičku potupejte, dokud vám nevznikne krémová konzistence. Tu následně nanášejte na pleť.
Po každém líčení houbičku důkladně umyjte. Můžete použít téměř cokoliv od šamponu, přes mýdlo na ruce až po saponát, jako to dělám já. Jen si dejte pozor po kterém sáhnete. Já používám prostředek čistě z přírodních ingrediencí, který je určený i na mytí ovoce a zeleniny, což mi selským rozumem dává na vědomí, že když v něm mohu umýt potraviny a teoreticky ho i sníst, proč by se případně nemohl dostat na moji pleť. Případně v drogeriích seženete spousty prostředků na mytí štětců či houbiček, ale já raději volím ekologičtější cestu. Houbičku umístěte na ručník či do nějaké nádobky a nechte vyschnout. 
SHARE:

3 komentáře

  1. Tyhle houbičky jsem zatím nikdy nezkoušela, vyhovují mi klasické štětce, ale třeba se k nim jednou taky dostanu a budeme kamarádky :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat na přesné jméno toho přípravku, kterým čistíš svoje houbičky, případně štětce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám přípravek na nádobí a ovoce od Feel Eco. Dá se sehnat v Rossmannu. :)

      Vymazat

Blogger Template Created by pipdig