Stalo se / 14 | Vendula Jirmannová

úterý, září 03, 2019

Stalo se / 14


A tak se mi zdá, že psát články typu stalo se měsíc co měsíc mě bude i bavit. S Petrem jsme měli za to, že náš srpen byl poněkud nudný. Jistě za to může především fakt, že jsme měli auto na opravě a tím pádem nemohli jezdit na výlety. Nicméně když jsem včera večer procházela telefon a vybírala fotky do tohoto článku, zjistila jsem, že se toho událo vcelku hodně.

1. srpen jsme s Petrem odstartovali hezky spolu. V knihovně měli výprodeje a já sehnala malou sbírku od Petra Bezruče za krásných 5 Kč /  A jeden můj Petr. 

Degustace vína u sousedů mých rodičů. / Jak jsme vymyli demižon a začali ho plnit korky. 

Emo sweet emo. / Jiráskův Hronov. 

Sladké snídaně u mamky a její půvabné hrnečky. / Od našich z mého dětského pokoje jsem si ukradla knihovničku do naší malé domácí kanceláře. A jakou z ní mám radost!

Vendulka v barvách. / Vendulka s vínem.

Jak jsem ze semínka vypěstovala bazalku. / Jak se daří zamiokulkasu. 

Od Petrovy maminky jsem dostala kovová brčka. / Na ta jsem si hned ze zbytku šatů ušila obal. 

 Womb blessing s Tantraelou. / Cafe jedna.

Milovaný Veletržní palác. / Skvělá Pink Party od Global Wines & Spirits. 

Vendulka s vínem po druhé. / Po návratu z Prahy se za mnou konečně stavila Eliška, spolužačka ze střední. Petr si zrovna užíval pánskou jízdu v Pardubicích... 

...kam jsem si ho v sobotu jela vyzvednout. 

Jak si Petr udělal radost. / Procházky naším krásným městem. 

Se svými učiteli ze SŠ, Petrovými kolegy z práce, jsme se vydali na cyklovýlet. / Ubytovaní jsme byli na faře v Choustníkově Hradišti. 

Vendulka po pěti letech na kole. / Noční Kuks. 

Stále víc a víc si uvědomuji, jak to tu  u nás máme krásné. / Vendulka s téměř 90 km v nohách. A Petrem.

O tom, jak jsme prozvraceli noc a den. / Žlutá mě zaujala na tolik, že jsem si triko obarvila v kurkumě. Plánuji o tom samotný článek, jen to triko potřebuji ještě párkrát nosit a vyprat, ať vím co to vydrží. 

Jak se nám udělalo dobře a Vendulka připravila burgery. / Jak Vendulka během dne odfotila křtiny a svatbu. 

Letos jsem měla fotit jen jednu, svoji první, svatbu, ale nakonec se zdá, že jich možná bude dokonce šest. Ne-li více. / Záloha fotek na cestách. 

 Svíčková na svatbě nesmí chybět. / Krásně zakončený unavený večer u sousedů našich rodičů.
SHARE:

4 komentáře

  1. Tohle je super "rubrika".. jednak, jak píšeš si ty uvědomíš, kolik super věcí si zažila, ale taky přidáš moc hezké fotky s popisem, ze kterého se mohou inspirovat jiní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ta svíčková vypadá luxusně! Sakra dlouho jsem ji neměla a hned bych si dala! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na článek o barvení trička v kurkumě :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou krásné fotky! A ten srpen vůbec nevypadá nudně, spíš naopak :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig