24 hodin v Praze | Vendula Jirmannová

pondělí, srpna 19, 2019

24 hodin v Praze


Nasednout u nás v Novém Městě na autobus a jet do Prahy jen jako na výlet je zvláštní. Nejet tam domů a nemít kde složit hlavu. Nemít kde odložit těžký batoh, kde se vysprchovat. Nemít tam najednou místo kterému říkám domov. S tím vším jsem samozřejmě počítala když jsem se stěhovala, ale nevěřila jsem tomu, že ten sentiment bude tak velký.
Vyjížděla jsem chvíli po deváté ráno. Bylo pochmurné počasí a mně se zrovna dostavily mé dny. Nemusím snad doplňovat, že mi to na deprimovanosti ještě více dodalo. Cestou do Prahy jsem si poslouchala písničky smutné i veselé a těšila se na všechny ty lidi, které jsem tak dlouho neviděla.
První má zastávka byla u Tantraely, Míši, od které již nějakou dobu vlastním yoni egg. Domluvily jsme se, že na mně (nevím, jak se o tomto správně mluví) provede rituál womb blessing. Za toto setkání jsem nesmírně vděčná, jelikož mi Míša otevřela v jistých ohledech oči a zároveň mi i otevřela cestu k meditacím.


Uvolněná a hladová jsem vklouzla do Café Jedna, kde jsem do sebe rychle hodila toast a výbornou filtrovanou kávu a utíkala si proběhnout Veletrřní palác.


Ač jsem se na Giacomettiho opravdu těšila a nezklamal, ostatní expozice mě až tak nenadchly.


Přesunula jsem se za kamarádkou Péťou. U ní jsem odložila velký batoh, osprchovala se, převlékla a už jsme vyrážely na Pink party kam jsem byla pozvaná od Global Wines & Spirits, se kterými dlouhodobě spolupracuji. Byla tam spousta výborného růžového vína a sektů, jak sladký tak slaný catering a příjemná hudba.
Já se tam těšila především proto, že Péťa je má dlouhodobá kamarádka se kterou se vidím kolikrát sotva jednou do roka a tak jsme toho měly sakra hodně co probírat. Byl to opravdu krásný večer který jsme v nejlepším zakončily a šly spát.


Ráno jsem musela vstát opravdu brzy, abych se stihla vidět s Michelle. S ní jsem půl roku v Praze bydlela a od mé operace kolene, tudíž téměř rok, jsme se neviděly. Nebudu nic nalhávat, měly jsme toho sakra hodně co probírat. Stejně tak i s Míšou, se kterou jsem se sešla hned po snídani s Michelle. S tou jsem se neviděla ještě snad déle. 
SHARE:

3 komentáře

  1. Koukám, že jste si celý den užily naplno a tak to má být. Krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. JJ kavárna Jedna je super, mají skvělý hummus a kávu, jen ta nekonečná fronta na toalety, ale i to se dá. Zajímavý blog ohledně intimity, ráda jsem se o něm dozvěděla. ☺

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig