Pepitový kabát | Vendula Jirmannová

sobota, května 04, 2019

Pepitový kabát


Seděli jsme doma a neměli co dělat. Nabízelo se sice spoustu možností, ale mně se do ničeho nechtělo. Ve wellness jsme byli včera, na rozhlednu to kvůli objížďkám máme zbytečně daleko a načínat lahev vína ve tři odpoledne se mi zdálo opravdu hloupé. „Víš co? Jdeme ti nafotit zase nějaký ty hadry." Tak schválně, jak dlouho nám oběma toto nadšení a zapálení pro věc vydrží.


Párkrát jsem se převlékla, to ne že ne. Navíc takové to strojené focení outfitů já zrovna dvakrát nemusím, ale říkám si proč ne. Inspirace to je tak jako tak, jen to neschovávám do obláčku slov, jak jsme se rozhodli vyrazit si na procházku, najednou jsem si uvědomila, že mám s sebou foťák a tak vznikly tyto fotky. 

Kabát: NA-KD | Kalhoty. Cos (z druhé ruky) | Rolák: Takko (z druhé ruky) | Boty: Vagabond | Kabelka: Matt&Nat via. Urbanlux | Hodinky: CHPO via. Vemzu | Kšiltovka: Reserved | Náušnice: Zlatnictví | Pásek: ?


Kabát jsem obdržela více jak rok zpět od firmy NA-KD a mám ho opravdu ráda, stejně tak jako většinu věcí, které jsem od nich dostala. Nicméně dnes si až klepu na hlavu, jelikož bych tuto spolupráci již nepřijala.
Na rozdíl rolák vlastním již pět let a kupovala jsem ho v secondhandu. Nikdy jsem ho nenosila, jelikož byl tmavě modré barvy, ve které jsem se necítila. Přebarvila jsem ho na černo a od té doby je překvapivě mým oblíbencem.
Kalhoty jsem pořizovala zhruba v říjnu, ještě než jsem podstoupila operaci kolene. Sehnala jsem je také v secondhandu, a ač je moc často nenosím, mám je opravdu ráda. Baví mě ten jejich až teplákový vzor, nýbrž látka, a to, jak jsou dole rozšířené.


Kabelku i boty znáte z minulého outfitového článku, narozdíl od pásku, který vlastním již pár let, ale jedná se o pouhou koženku a je to na něm docela znát. Začínám tedy pokukovat po novém a ráda bych sáhla po koženém, jelikož jsem slyšela, že vydrží věky, což se mi stále zdá jako přijatelnější možnost než každoročně kupovat nový koženkový.
Kšiltovku, nebo jak se tomuto typu pokrývky hlavy říká, jsem koupila nedávno v Reserved. Ač mě trend těchto čepic vždy míjel, nakonec mě do ní tak trochu přemluvil přítel. Má totiž cabriolet, a my si ho rádi užíváme, tudíž je nějaká pokrývka nezbytností. 


SHARE:

1 komentář

  1. Doufám, že vám nadšení vydrží co nejdýl :) Outfit je super, takovéhle jednoduché, ale zároveň nápadité outfity mám nejradši :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig