Tři oční stíny | Vendula Jirmannová

středa, května 15, 2019

Tři oční stíny

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Nejobtížnější část dnešního makeupu? Rozhodně jeho nafocení. Ofinu mám už tak dlouhou, že přes ní sotva vidím, a já se stále ne a ne objednat ke kadeřnici. Druhá nejtěžší část byla linka. Když už ji v poslední době dělám, pak jedině pomocí stínu. Líbí se mi, jak nenásilně prohloubí pohled, jelikož vůbec není řvavá. A přesto tam je.


Myslím, že dnes ani snad není moc co popisovat. Nejprve jsem si na pleť nanesla můj oblíbený krycí makeup v odstínu Golden Fair a hned se vrhla na oči. Tam jsem začala zlehka pomocí jílového očního stínu v odstínu Almond Milk. Jedná se o mléčně bílou barvu, jehož pigmentace je velmi silná! Pomocí prstu jsem ho nanesla na celé oční víčko. Líbí se mi, že ho prozáří, sjednotí a zároveň působí jemně. Tedy pokud ho nanášíte zlehka. Dá se totiž velmi intenzivně vrstvit.
Dalším krokem je odstín Americano. Ten se tváří na mé pleti velmi podobně jako přirozené stíny v mém obličeji, tudíž s ním konturuji celý obličej včetně očního záhybu. Při prvním pohledu se tváří, jako bych na sobě žádný stín neměla, ale přesto tam je.
V neposlední fázi beru stín Smoky. Ten jediný je sice minerální, ale přesto velmi pigmentovaný. Zacházím s ním jemně, jelikož bych s ním dokázala napáchat neplechu, kterou bych jen ztěžka zachraňovala. Tímto stínem ještě více zdůrazňuji záhyb oka, utvořím linku a tu protáhnu až na spodní oční víčko. 
Na závěr už jen řasenka a je hotovo!

S jakými štětci pracuji? 

Jak jsem se již zmínila, stín Almond Milk nanáším pouhým prstem. Na stín Americano použiji zkosený štětec, kterým konturuji i nos. A na Smoky používám taktéž nejprve zkosený, na spodní i horní linku používám štětec na oční linky a následně je mírně zjemním pomocí štětce na roztírání očních stínů.

SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig