Vy se ptáte | Vendula Jirmannová

úterý, května 07, 2019

Vy se ptáte


Kdy jsem naposledy dělala Q&A? Rozhodně více než před jedním rokem a to ještě na youtube. A i o něm tu dnes padne řeč. Z vašich otázek na mém Instagramu jsem vybrala ty nejčastěji se opakující. A teď? Jdeme na ně!

Jak jsem zhubla a má životospráva?

Já bych to asi nenazývala hubnutím, možná spíše jen zpevňováním a vylepšením mého jídelníčku. Upravila jsem stravu tak, že jsem omezila sacharidy a zaměřila se na příjem bílkovin a tuků. Nicméně to rozhodně nehodlám hlásat jako nejlepší způsob, každému totiž bude vyhovovat něco jiného. Petr naopak sacharidy může a omezuje spíše tuky. Zároveň jsem omezila ve velké míře průmyslově zpracované potraviny a začala konzumovat ještě více zeleniny než kdy dříve.
Hodně jsem zhubla po operaci kolene, ač jsem se bála, že to bude přesně naopak. Běhat o berlích je opravdu náročné, a i když jsem žádné vycházky nepraktikovala a zaměřovala se spíše jen na vycházení v moment kdy to je potřeba, tak šla váha dolu sama. A hlavně v ten moment jsem si hodně hlídala stravu, jelikož jsem měla strach, že z věčného vyvalování se na gauči spíše přiberu.
Po skončení rehabilitací, což bylo zhruba v lednu, jsem začala chodit s Petrem do fitka, a to třikrát týdně. Očividně mi to stačí a mému tělu vyhovuje. Nechci se ale hnát za ničím, co by mě mělo zbytečně omezit. Dříve jsem se již dostala do stavu, kdy jsem jedla v podstatě jen oříšky a semínka a jídlo si neužívala. Dnes jím většinu času zdravě a když si dám hamburger nebo víno, vím, že se svět nezhroutí.

Jak dlouho fotím a co je mojí prací?

Začala jsem fotit zhruba ve dvanácti letech a od té doby se tomu s prodlevami věnovala do dnes, jen jsem se vždy bála prezentovat, jeliko mi mé fotografie nepřipadaly dostatečně dobré. Dříve jsem také fotila po většinu času jen kamarádky či známé a až nyní se mi dostávají zajímavější nabídky, ač to stále není to, co bych si představovala.
Jsem ičař/živnostník/volnoběžec/jakkolivtomuchceteříkat zhruba čtvrtým rokem, ale až od dubna loňského roku mám živnost na hlavní činnost, jelikož jsem do té doby studovala. Tvořím především grafiku, obsah pro sociální sítě, fotím a zároveň mě z části živí i blog a Instagram. Ani jedna z vyjmenovaných činností by mě neuživila na plno, proto toho mám více. Ale jsem za to ráda, jelikož mě to neskutečně baví! Nicméně je nutno zmínit, že to má také své nevýhody. Ale o tom bych mohla sepsat samotný článek.

Proč si skončila s youtube, vrátíš se k němu někdy a proč jsi smazala videa?

Loni, zhruba touto dobou, mi přestávalo dávat smysl co natáčím. Nepřišlo mi to jako já. Což jsou stále věci, které bych mohla změnit, ale byla tu věc, která mě trápila více. Lidé. Nebavilo mě, jak si každý myslí, že mi může napsat cokoliv. Chovej se takhle, tohle můžeš, tohle neříkej, nemáš pravdu..." Vždy jsem se bála nová videa zveřejnit a tak jsem si řekla dost.
Nikdy neříkej nikdy, stát se může cokoliv, ale aktuálně návrat neplánuji. Videa jsem nesmazala, ale pouze skryla.

Pardubice, Nové Město nad Metují, cestování a dovolená?

Do Pardubic jezdím hodně často s přítelem. Ten tam nějakých šest let studoval a nyní si tam dodělává pedagogické minimum. Já to město tolik neznám a většinou vždy skončím na třídě Míru. Pokud osobně můžu doporučit nějaká místa, tak je to kavárna Nota, kde jsme si užili hezký večer za poslechu The Kooks, Vypsaný Fixy, Pink Floydů, Arctic Monkeys a dalších. Už dlouho plánujeme návštěvu automatických mlýnů, kde mají i kavárnu s výběrovou kávou. Tam jsem ale zatím ještě nebyla. Jinak Pardubice mě hodně překvapily samotným centrem města, které má krásnou architekturu.
V Novém Městě miluji asi vše! Možná někteří víte, že již dříve jsem sem dojížděla za mým bývalým přítelem. Očividně mě přitahuje nejen město, ale i místní chlapi. :D Miluji tu náměstí, obchody, lidi, dokonce i to, jak je rozlehlé a přesto malé. Jak je tu vše a zároveň krásná příroda.
Dovolená je nám zatím otázkou. Při nejmenším plánujeme projet Českou republiku v Petrovu cabrioletu. Vzhledem ke stěhování a vybavování bytu, mé koupi nového foťáku a Petrově opravě auta si zatím nejsme jistí, jestli dáme i něco většího. Pokud by to ale dopadlo, určitě chceme projet Itálii a Švýcarsko. Případně pak Slovenské Tatry.

Petr?

Přišla mi velká spousta otázek ohledně našeho vztahu a já upřímně nevím, jestli by Petr souhlasil s uveřejněním našeho příběhu. Nicméně co mohu jistě zodpovědět je to, že jsme spolu zhruba od začátku září a všechno to přišlo tak nějak samo. Dokonce jste se i ptali, kdo koho uhnal, což ani my sami nevíme a nejsme schopni odpovědět. Často si děláme srandu, že ten náš vztah, ještě než vůbec vztahem byl, je tak propojený, že by to dalo na celý román. Optám se ho a třeba vám někdy prozradím více. 
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template Created by pipdig