Full makeup with Annabelle Minerals | Vendula Jirmannová

úterý, dubna 30, 2019

Full makeup with Annabelle Minerals

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Pokud mě někdy nějaká spolupráce se značkou opravdu bavila, pak je to ta s Annabelle Minerals. Jejich produkty používám již kolem třech let a stále objevuji nové, které mě vždy pohltí a zcela změní moji rutinu. Dnes se podíváme na zcela přirozený, a přesto na mě propracovaný, makeup, který až na řasenku a tužku na obočí neobsahuje produkt jiné značky, než právě té mé milované.



Dnes jsem poprvé vyzkoušela Primer Pretty Neutral. Nanesla jsem ho na čistou pleť hydratovanou krémem. Příští článek bych ráda sepsala právě o primeru, jelikož s ním nemám zkušenosti a opravdu mě zajímá, jak moc zvládne prodloužit výdrž makeupu. 
Pokračuji, pro mě opět s novinkou, a to s korektorem. Vždy jsem na sebe vrstvila makeup, nicméně to, co jsem s ním patlala minuty s korektorem mám během jednoho tahu. Navíc ho stačí opravdu malinko. Aplikovala jsem ho na pupínky a kruhy pod očima. 
Následuje makeup, konkrétně krycí, to je u mě už asi klasika. V poslední době jsem zkoušela matující, který dle mého funguje stejně jako krycí, jen nekryje v takové síle. Možná proto jsem se i vrátila ke krycímu, se kterým mám dojem, že mizí pomaleji, jelikož ho nepotřebuji nanášet v takové vrstvě. 
A následovala má další novinka, kterou je Matující Pudr Pretty Matt. Nikdy jsem pudr na minerální makeup nepoužívala, přišlo mi to zkrátka zbytečné. Je ale faktem, že po více jak šesti hodinách se mi t-zóna začíná mastit, tudíž jsem zvědavá, jak primer v kombinaci s pudrem obstojí.


Po tomto poněkud zdlouhavém procesu pokračuji s úpravou obočí a nanesením řasenky. Ačkoliv mezi produkty Annabelle Minerals naleznete stíny a štětec na obočí, já stále používám tužku. Připadá mi, že se stínem nikdy nevykreslím obočí tak důvěryhodně. 
Vrhám se na konturování tváře. Stále jsem vám opěvovala Jílový Oční Stín v odstínu Cocoa Cup, kterým jsem pleť konturovala snad druhým rokem. Jednalo se o stále jedno balení, ve kterém ještě zhruba tak polovina produktu byla, nicméně se mi ho podařilo upustit na zem a celý ho tak rozsypat. Jelikož jsem doma jeho další verzi neměla, sáhla jsem po odstínu Americano. Narozdíl od Cocoa Cup je tento stín studený a světe div se, sedí mi daleko lépe. Konturuji s ním lícní kosti, nos, oblast pod obočím, nad horním rtem a s přebytkem stínu si mírně zvýrazním oční důlek. 


Následně použiju tvářenku, která je pro mě také poněkud novinkou. Mým oblíbencem se stal odstín Lili Glow, který je společně s odstínem Peach Glow novinkou mezi tvářenkami.
Nakonec sahám po rozjasňovači v odstínu Diamond Glow. Rozjasním si nos, lícní kosti, horní ret, oblast pod obočím a štětec očistím o oční víčko, aby dostalo také trochu lesku. 



Znáte či používáte značku Annabelle Minerals? Určitě mi napište, jak vypadá vaše každodenní rutina. Ta má se totiž poslední dobou velmi mění a vyvíjí. 


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template Created by pipdig