Pro sushi až na konec světa | Vendula Jirmannová

pátek, května 10, 2019

Pro sushi až na konec světa


Jak vypadá takový pátek s přítelem učitelem, který v ten den musí odučit jen jednu hodinu a hned je zase doma? Popadnete auto a jedete na oběd do Hradce, protože máte dojem, že na tom Running sushi to sushi bude prostě nejlepší. Z mého pohledu není. Navíc se mi nelíbí, jak se k nám chovají, ale když vezmeme v potaz cenu na jednoho při možnosti sežer co můžeš? Jsme tam zkrátka často.

Košila: Zara (z druhé ruky) | Kalhoty: H&M (z druhé ruky) | Kabát: Zaful | Boty: Vagabond | Kabelka: Matt&Nat | Prsten: Moyyy| Náušnice: Zlatnictví


Na sebe jsem oblékla možná to nejpohodlnější. Tedy téměř. Košili mám zhruba od zimy a nosím ji velmi ráda. Tomu tak není u kalhot, které mi jsou bohužel velké. Brzy plánuji nějaké své méně nošené kousky nafotit a prodat je na Vinted. Tyto kalhoty se tam jistě také objeví, jelikož dnes mě předvedly, že po deseti metrech chůze mi z pasu sjedou skoro do poloviny hyždí. A to prostě nechcete! :D


Kabát, za který se dnes kapku stydím, mám téměř pět let. Dostala jsem ho od čínského eshopu Zaful v rámci spolupráce. Dnes je to od nich jediná věc, která mi doma zbyla a stále ji ráda nosím. Nesloužit mi samotný štítek se značkou jako poutko, už tam dávno není.


Boty ode mě již znáte. Vypadá to, jako bych ani jiné neměla, ale já je prostě zbožňuji a byla to skvělá investice. Jen bych je měla malinko očistit.
Kabelka, kterou jsem si vzala dnes, je jak jinak než od Matt&Nat. Je to právě má druhá ze dvou a jiné na mně asi ani neuvidíte. Nepřipadá mi potřeba jich vlastnit více. :)
SHARE:

1 komentář

  1. Dokonalá barevná kombinace, úplně to hřeje mého estetického ducha :))

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig