Z druhé ruky / 1 | Vendula Jirmannová

pondělí, listopadu 26, 2018

Z druhé ruky / 1


Možná někteří víte, že dříve jsem byla poměrně velkým shopaholicem. Vše, co bylo aktuálně v trendu můj šatník nezbytně postrádal. Stále jsem neměla co na sebe a hřebíčky ve skříni pomalu povolovaly. Stále jsem měla málo. Jednoho dne jsem se dostala k diskuzi, kde jsem se dozvěděla o minimalismu, který je nyní stále více populární a ačkoliv se můj charakter transformoval a já se trendům začínám spíše vyhýbat, myslím, že je potřeba tento směr šířit mezi lidi. Smýšlení ekologicky je čím dál tím více důležité a já po vytřídění celé své skříně změnila celkový pohled na módní odvětví.
Slova jako "sale" či "sleva" mě už do očí nebijí a já když opravdu cítím potřebu, že něco v mém šatníku chybí či dosluhuje, první místa kam mířím jsou secondhandy. Až na kalhoty, v této sekci jsem stále poněkud slabá a aktuálně dokola točím jeden a ten stejný druh džínů z Lindexu v černém provedení s vysokým pasem v úzkém provedení, které jsou šité udržitelně (střih Vera). No a věci jako svetry a topy vyhlížím v již zmíněných secondhandech.
Jelikož jsem od pátečního dne berlista a týden předem jsem na běhání po sekáčích čas neměla, navštívila jsem internetovou stránku remixshop, která je evropským online secondhandem. Koukám sem prakticky denně a vždy se rozplývám nad novými kousky, přičemž zároveň zvažuji, co doopravdy potřebuji a bez čeho se obejdu. Co jsem tedy nakonec pořídila vám ukážu právě nyní.


Po čem jsem primárně toužila byly svetry. Objevila jsem tento beze značky a z fotografií mě naprosto okouzlil. Nevím, jestli je ruční výroby nebo se jedná o svetr z běžných řetězců, jelikož nemá na sobě jediný pozůstatek cedulky. Sedí mi naprosto nádherně, navíc je opravdu příjemný a teploučký.


Dalším svetrem je tento cardigan, původně z Manga. Opět krásně příjemný teplý materiál a kvůli své velikosti M vytváří takzvaný oversize dojem.


V mém šatníku se nachází jen dvě sáčka. Jedno čistě formální, tmavě modré barvy s proužky a druhé je spíše jen mikinový delší cardigan s klopami. Chybělo mi něco mezi. Něco, co bude zároveň formální, ale zároveň pohodlné. Narazila jsem na toto černé sáčko značky Monki v boyfriend stylu, které je sice potřeba vyžehlit, ale i přes tento fakt vypadá přesně dle mých představ.


Věc která v mém šatníku až tak nescházela byl kabátek. Většina oblečení v mé skříni je černé barvy doplněna o šedou a bílou. Když jsem zahlédla tento kousek, původně ze Zary, zamilovala jsem se. Původně jsem myslela, že bude spíše teplejší, vhodný i na zimu, nicméně s teplým svetrem a šálou si myslím, že společně nějaké menší pobíhání po městě zvládneme.


U těchto kalhot jsem se mírně sekla. Z fotek jsem měla dojem, že budou střihově podobné jedněm  černým tesilkám, které již zhruba rok vlastním. No nejsou. Tyto kalhoty zcela rovného a poněkud širokého střihu z žíhaného materiálu původem z Cosu mě prvotně zklamaly. Nicméně chvíle času stráveného v nich mě přesvědčila o opaku. Zatím jsem na ně slyšela jen samou chválu a s tím upadnul i můj původní plán je zužovat.
SHARE:

4 komentáře

  1. Ten první svetr je krásný! :) Pobavil mě pojem berlista :D Vím, jak se cítíš, já je měla při zlomené noze. Jinak ty poslední kalhoty ti moc sluší! :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké kousky jsi vybrala a moc ti sluší :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kousky! Já jsem strašně velký shopaholic a měla bych se jít léčit :-D O internetovém sekáči jsem ještě neslyšela. A nemyslím si, že byl dobrý nápad číst tento článek, jelikož se jdu hned mrknout na jejich stránky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky! ♥ Prošla jsem si podobným vývojem jako ty, teď už taky moje první kroky, když něco sháním,vedou do sekáče.. naposled minulý týden se mi rozpadnul můj kabát (koupený před X lety v sekáči) a tak jsem tento týden vyrazila do sekáčů a včera si jeden úplně nádherný za 49 Kč koupila.. Tu cenu a svoje štěstí nechápu ještě teď :D Jinak zrovna dneska jsem vydala na blogu článek s mými sekáčovými úlovky, kabátek sice v nich ještě zahrnutý není, ale i tak v něm je spoustu krásných kousků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig