Oral B Genius 10 000 | Vendula Jirmannová

pondělí, listopadu 05, 2018

Oral B Genius 10 000


Při pátrání v hlavě si ani nevybavuji den, kdy si můj taťka pořídil první elektrický zubní kartáček. Je to opravdu velmi dávno a vždy nejen mě, nýbrž celou rodinu přesvědčoval o jeho účinnosti a pohodlnosti. Mě to ale prostě nikdy nezaujalo. Měla jsem dojem, že mi nejen vibruje celá ruka, ale zároveň i hlava a nebylo mi to nijak zvlášť příjemné. Proto jsem po několika neúspěšných pokusech a přeučování končila u klasického manuálního kartáčku. Zhruba rok zpět jsem dostala na otestování elektrický zubní kartáček Oral B Pro 750, který dlouhou dobu jen ležel v šuplíku a čekal na svůj den slávy. Ten nastal zhruba v dubnu, kdy jsem se stěhovala a svůj manuální kartáček někde zatoulala. Dala jsem mu tedy šanci a náramně si na něj i zvykla. Tudíž když jsem dostala nabídku vyzkoušet elektrický zubní kartáček Oral B Genius 10 000, ani jsem neváhala, jelikož jeho/můj předchůdce byl v porovnáním s tímto naprostý amatér.


Zároveň jsem s kartáčkem dostala na vyzkoušení zubní pasty Oral B Gum & Enamel Pro-Repair. Během necelého měsíce testování jsem zatím stihla vyzkoušet jen jednu verzi a to konkrétně Gentle whitening, která jak již je z názvu patrné, je určena pro bělení zubů. Musím na sebe prásknout, že jsem hodně skeptická vůči všemu, co slibuje pro mě nemožné. Nehodlám vám tu ani vykládat, že po měsíci používání mám zuby jako perličky, to určitě ne. Nicméně přítel se jen tak mezi řečí zmínil o tom, že mám velmi bílé zuby. Teď jen nastává otázka, jestli je mám takové odjakživa a sama si toho nevšímám, nebo pasta opravdu funguje. Většinou efekt bělení přisuzuji pigmentu, který se v pastách objevuje a vytvoří jen jakýsi film na zubech, který na nich zůstane do prvního snědeného jídla, či vypité kávy. Nicméně tato pasta nic takového neobsahuje a je čistě bílá, jemná a svůj prvotní účel, tedy čištění zubů, plní na jedničku. Má svěží vůni, je jemná, čímž myslím, že nijak nepálí a pokud i opravdu bělí zuby nechám jen na vašem otestování.


Pojďme ale poodskočit od kávy, jídla a pasty na zuby k recenzi toho primárního, tedy zubního kartáčku. Rozhodně tu nechci sepisovat jeho vlastnosti, které naleznete na krabici či eshopu. Chci to vzít co nejpřirozeněji z mého pohledu a vlastními slovy.
První věc, které si na kartáčku velmi cením je možnost výběru jednoho z pěti režimů pro čištění zubů. Jelikož mám citlivé zuby, nejvíce se u mě osvědčil režim nacházející se pod symbolem peříčka, tudíž pro jemné čištění. V kombinaci s hlavicí pro citlivé zuby mi tvoří skvělého parťáka, jelikož mi naprosto přestali krvácet dásně. Třikrát hurá, protože to byl problém, který mě trápil už pěknou řádku let a to i v moment, kdy jsem používala manuální kartáček pro již zmiňované citlivé dásně. Druhý režim který využívám je ten pro čištění jazyka. K tomu asi nemusím více dodávat.


Než se dostanu k tomu, jak je kartáček chytrý, zmíním ještě, že k němu dostanete praktické pouzdro na cesty, které jsem si s sebou brala i na čtrnáctidenní cestu do Indie. Přesně tak dlouho má kartáček vydržet bez nabití. I po návratu domů, po čištění zubů ráno a večer po dobu dvou minut, kartáček stále neprojevil známku vybití. A v případě, že by se tak náhodou uskutečnilo, nabízí se možnost kartáček dobít skrze samotné pouzdro. Chválím!


Jak jsem již nakousla, chytrý kartáček. Bystřejší z vás si možná všimli, že se na jeho těle nachází symbol bluetooth. Dá se totiž propojit s telefonem, kde si můžete zaznamenávat průběh čištění zubů. Zároveň za pomoci přiloženého držáku na telefon, který umístíte na zrcadlo, můžete přímo snímat průběh čištění. Po něm vám aplikace v telefonu vyhodnotí, jak dobře či špatně si zuby čistíte a na kterou oblast byste se měli více zaměřit. Kartáček má navíc i třicetidenní paměť. Pokud ho tedy propojíte s telefonem, zobrazí se vám v telefonu doba každého samotného čištění.
V průběhu čištění navíc kartáček každých třicet vteřin pomocí vibrací upozorní, že byste se měli přesunout na další část zubů. Po dvou minutách vás stejným způsobem upozorní, že by čištění mělo být u konce.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template Created by pipdig