Utopena v lahvi vína hledajíc nový začátek | Vendula Jirmannová

čtvrtek, ledna 04, 2018

Utopena v lahvi vína hledajíc nový začátek


Kdykoliv se ve mně nahromadí všechny ty myšlenky a pocity, kdy mám dojem, že bych měla jít zase něco sepsat, vymýšlím nejprve název článku a hledám nějakou ilustrační fotku. A dnes je dvakrát tak ilustrační, jelikož ilustrace, chápeme se. A tak jsem se zamýšlela o čem psát, až mi došlo, že vlastně nový rok. Nová předsevzetí, nová já, nový my. Ale víno? Víno zůstává.
Asi se nebudu zmiňovat o ničem, o čemž byste ještě neslyšeli. Pořád se ve mně mísí pocity co je a není správně. Co mě trápí a netrápí. Co je a není podstatné. S čím dokážu a nedokážu žít. Kdo jsem či nejsem. Proč dělám to, co dělám. A dělám to správně? Co mě naplňuje a co ne. Co, co, co..?
Když se s někým seznamuji a ptá se mě na práci a čím se vlastně živím, povětšinou začínám koktat. "No, víš, já.. Studuju a.. fotím, dělám grafiku a.. jsem tak trochu blogerka." Snad nikdy jsem nikomu nahned neřekla, že jsem blogerka, natož youtuberka, ačkoliv je to ten hlavní zdroj mého veškerého příjmu. Ano, fotografkou i grafičkou bych se asi také mohla nazývat a nazývám, ale ani v jednom z těchto třech "profesí," nestojím ani po kotníky. Možná jen tak po palce. Ale přeci jen..
A po delším přemýšlení mi vlastně došlo, že dělám obrovskou chybu. Někomu se představím tak,  druhému onak. Proč? Vždyť je to jako bych šla na nákup do Albertu, a oni mi zatajili, že prodávají jablka. Tím že to zatají, jdu pro ně do Penny. A tím se Albert okrádá o kšeft. Asi zvláštní přirovnání, ale zhruba tak nějak to cítím. Bojuji s neustálým strachem a mým vlastním přesvědčením o předsudcích a mylných dojmech. Chyba!
Můžeme to takto pro dnešek nechat? Nechávám se rozptylovat hudbou, odlišnými myšlenkami a.. prázdnou sklenkou..
SHARE:

4 komentáře

  1. Jsi pro mě zajímavá osoba.. ráda tě čas od času někde sleduji (ať už tady na blogu nebo na ytb), i když sama vyhledávám většinu doby trochu něco jinačího. Jen bych ti chtěla poradit, aby ses zaměřila na češtinu - když už sama sebe vnímáš jako blogerku :) Není to nic katastrofálního, ale skladba vět není pro čtení dvakrát příjemná a někdy se vloudí špatná koncovka/hrubka. Naučit se správné používání čárek ve vět je opravdu obtížné, ale když už člověk píše nějak takto "pro svět", mohl by se v tom sebevzdělávat. Všimla jsem si toho i u tvé ročníkové práce, celkově nekomentuji tedy jen tenhle článek, prostě to na něj jen vyšlo :D
    Neber to prosím jako negativní komentář, snad budu pochopena správně :) Ráda bych jen nabídla zpětnou vazbu.. pokud se už sebevzdělání v této oblasti věnuješ, tak je to skvělý a jen v tom pokračuj, pokud ne, tak jsem ti to jen chtěla tímto doporučit (jako bych to doporučila každému blogerovi, ale ne každý mi za to stojí) :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig