Stalo se / 6 | Vendula Jirmannová

úterý, ledna 09, 2018

Stalo se / 6


Jak je tohle vůbec možný? Připadá mi, že všechno teče rychleji jak voda. Stihla jsem od posledního shrnutí několika měsíců napsat jen jeden článek a už píšu další? Mám v hlavě zmatek. Mám psát o Vánocíh, dárcích, Novém roce, předsevzetích..? Já nevím. No rychle pryč z toho zmatku, jdeme se podívat, co ukrýval můj telefon.



V Náchodě nám otevřeli novou milou kavárničku. Pro případné Náchoďáky, Škvorecký Café, Komenského 1203.

Panorámata z vlaku.

Letos, tedy.. uh.. loni, jsem oslavila 20. narozeniny. No a taťka 50. Takže jsme měli nejkrásnější dort vůbec!

Mája se mi objevila v Praze. Chtěla jsem ji vzít do Skautského institutu, nicméně nebylo místo. Takže jsme pokračovali do SmetanaQ Café, kde bylo bohužel zavřeno. Nakonec jsme se rozhodly jen bloudit a usadily se v Pražské Čokoládové Manufaktuře. Daly jsme si kávu a quiche. Hlavně že Čokoládovna..

Bloudila jsem po Letný a objevila Alchymistu.

Ples mojí střední školy nesměl chybět. A s ním i my aka největší fanclub. 

No..

Po plese, hned druhý den ráno, jsme vyjeli s našima do Prahy. A seděli 4 hodiny v McDonaldu, jelikož uletěl ventilek u kola. A tak jsme si pak za odměnu dali na Jířáku donuty z Donut shopu.


Jelikož se 19. října letí do Indie na svatbu mé nejmilejší jediné sestřičky, musela proběhnout i příprava na indickou kuchyni v restauraci Masala u zastávky Jana Masaryka, kterou mimochodem miluji! No a poté Na břehu Rhôny na víně, kde jsem ochutnala.. Já už ani nevím co to bylo, ale bylo to víno, mělo to bublinky a bylo to výborný!

Na Staroměstský se otevřelo Forky's, kam jsem byla mimochodem pozvaná na otevíračku. A ačkoliv už vegan nejsem, velmi ráda to podpořím, jelikož si myslím, že minimálně filosofický smysl to má. A je to super jídlo. A nikdo pro něj neumře. A je super! (2x)

Tahle fotka tu není úplně náhodou. 22. jsme se sešli s našima a jejich sousedy u lesa, kde se pil svařák, bavilo, ohřívalo u ohně, střílel se ohňostroj, stálo se v bahně.. Moc hezký večer.

Vánoce, Vánoce. Sice Verča už je pět (nebo šest?) let v Kanadě, ale každoročně prostíráme i pro ni.

Seznamte se s Dejvem. Tohle je Dejv. Ahoj Dejve. Kluk, který bydlí v Praze kousíček ode mě, točí na youtube (Dasper), učila jsem a učím ho fotit, přinutil mě upravovat jinak fotky, což jsem si i zamilovala a asi mi bude fotit outfity na blog. Takže předsevzetí tu dnes taky zazní!

Jooo! A pořídila jsem si nový objektiv. Sigma 18-35 mm f/1,8. MI LU JU!

Člověk by se až divil, kolik fotka v podprsence získá lajků.

Jak jsem už psala na instagramu, občas mě udivuje, kolik věcí najednou zvládám. Víno, čaj, pizza, medovník, hokej, matika.. No taky to podle toho dopadá. :)
SHARE:

5 komentářů

  1. TYhle clanky jsou skvelej doplnek k YT, krasny fotky :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně fotíš :) Je hezké, že prostíráte i pro Verču, když je tak dlouho pryč :) Hmm donuty, hned bych si dala :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Taaakžeee! Do kavárny v Náchodě se chystám, ale totalne nemužu pochopit, že se jim to vyplatí, když mají na víkend zavřeno! Chjo!!
    Jinak dort, mám pocit, že přesně vím, kdo ho dělal, protože jsem teď k narozkám dostala jeden v naprosto podobném stylu. A mňam! Ach ta malá města, že :D Boží)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají zavřeno? :O O tom snad ani nevím, ale přísahala bych, že jsme tam s mamkou byly v sobotu. Nicméně bychom tam mohly někdy společně zajít. :)

      Vymazat
  4. Naprosto krásné fotky!

    http://muj-maly-sen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig