Novoroční předsevzetí plné krásy | Vendula Jirmannová

pátek, ledna 26, 2018

Novoroční předsevzetí plné krásy


Příchod nového roku se vždy váže s cílem určit si nová předsevzetí či cíle. Nikdy jsem nepatřila do skupiny lidí, kteří si je sepisují a jejich plnění odškrtávají. Mám za to, že pokud chci něco změnit či dokázat, není důvod čekat na jakýsi pomyslný zlom. Měli bychom začít hned. Nicméně letos jsem si poprvé zapsala své cíle, které bych chtěla v tomto roce dosáhnout. Všimněte si, že záměrně nepoužívám slovo předsevzetí, nýbrž cíl. Proč? Jelikož slovo předsevzetí ve mně neevokuje žádný pocit, že bych opravdu pro to měla něco udělat. Na druhou stranu slovo cíl vidím jako plné motivace a cesty, po které se musím projít a bojovat, než k tomu cíli skutečně dojdu.
Dnes se podíváme na jednu část z těchto mých cílů. Nebudu vám je prozrazovat, spíš jen chodit kolem nich, zhruba jako se chodí kolem horké kaše. Kdykoliv někomu zmíním můj, již stokrát psaný cíl, okamžitě ztrácím tendenci ho plnit. Loni, přibližně touto dobou, jsem se začala zajímat o ekologii, s ní pojeným minimalismem, veganstvím, přírodní kosmetikou a tak dále a tak dále. Vše mě naprosto pohltilo a já do toho skočila jako do hlubokého širého moře, možná spíše oceánu. Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem o tom začala všude mluvit, aniž bych sama byla stoprocentně přesdvědčená a odhodlaná a nějak jsem nezvládla nátlak okolí a podlehla dnešnímu uspěchanému světu. Proto jsem si řekla, že začnu znovu a pomalu.
No a vše se tak hezky sešlo, že jsem byla na šestnáctého ledna pozvaná na přednášku pořádanou stránkou Milujubio.cz. Účastnila se jí jako host Kamila Vodochodská, návrhářka, stylistka a modní koučka, která se zaměřuje především na udržitelnost a kvalitu. Jsem ráda, že se v dnešní době najde i někdo takový, jako je ona. Upřímně, mám docela slabý rozhled týkající se českých návrhářů a stylistů, a vlastně možná i těch zahraničních, což je od blogerky zabývající se módou asi poněkud nedobrým příkladem, ale je to tak.


Po celou přednášku byla přítomna i modelka, kterou samotná Kamila oblékla do outfitu skládajícího se z udržitelných kousků oblečení a s tím i pojených kvalitních materiálů. Zároveň nám na modelce byly ukázány možné líčení a účesy. O to se postarala Kristýna Poláková s kosmetikou Couleur Caramel a kadeřník Filip Gregor s Natulique.
Zároveň nám byly představeny samotné produkty již zmiňovaných značek. Pro představu značka Couleur Caramel drží certifikát Cosmebio a využívá ji již plno známých tváří. Může se pyšnit i tím, že byla využívána při líčení celebrit filmového festivalu v Cannes, jehož se stala i oficiálním partnerem. Barvy na vlasy Naturigin jsou bez amoniaku, silikonů, resorcinolu a parabenů. Složení je tvořeno organickými a přírodními ingrediencemi a obsahuje velmi širokou škálu barev.





SHARE:

3 komentáře

  1. Mě se bohužel moc přírodní dekorativka neosvědčila. Je pár dobrých kousků, ale jinak tedy za mě nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z přírodní dekorativní kosmetiky zkoušela pouze pár kousků od Alverde a všechny mě do jednoho zklamaly.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. zajímat se o ekologii, o zdraví svoje, ostatních živých bytostí i celé planety je rozhodně dobrý nápad, ještě lepší než si o tom jenom číst a psát, je taky proto něco dělat, pokud to jde. mám tento zájem s tebou společný, víc než co mám na sobě ale řeším třeba zdravé potraviny a zdraví planety, tj. její další neznečišťování a šetrnost. člověk by se z toho zbláznil, když zjišťuje, v jaké míře a jak lidi planetu devastují, ale i malé kroky jsou fajn, kdyby je udělal každý, má to smysl. třeba nebrat si na ovoce igelitové sáčky ani igelitky na k nákupu čehokoliv, od potravin přes oblečení po cokoliv jiného nebo výměna chemikálií v kosmetice a čistících prostředcích za přírodní verzi. je toho dost co můžeme.
    takže jenom tak dál :)
    co se týče přírodní kosmetiky, která je netestovaná na zvířatech a většina je i veganská, doporučuju Lily Lolo, osvědčila se mi, mají skvělé produkty.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig