Promises must be fulfilled | Vendula Jirmannová

pondělí, ledna 15, 2018

Promises must be fulfilled


Pamatujete si poslední příspěvek, kde jsem vám představovala Dejva? Tak přesně dnes jsem ho vytáhla na focení, a musím říct, že má chlapec naději. Nejprve jsme fotili na sídlišti, jelikož jsem docela stydlín, ale fotky nebyly to pravé ořechové. Rozhodli jsme se vydat do centra, konkrétně klasicky na Jířák a heleďme se. Z fotek jsem nadšená! Tak snad to tak půjde i nadále.
Z outfitu vám dnes ukážu jen to, co mohlo vidět mé okolí. Řeknu vám, že takovou zimu jsem snad letos ještě asi ani nezažila. Možná že to je znát i z mého výrazu na fotkách. Foukalo, štípalo to do tváří,.. No nic na mě, já jsem spíše milovník horkých dnů a tepla sálajícího sluníčka, tak snad se to brzy navrátí.

Košile: ?? | Kalhoty: Reserved | Bunda, Šála: NA-KD | Boty: Tamaris via. Zoot | Kabelka: Matt&Nat





SHARE:

5 komentářů

  1. Ahoj :-) Pekný článok a fotky vyzerajú veľmi dobre :-) Najviac ma zaujal ten šál. Vyzerá jednoducho ale pritom dodal tomuto outfitu skvelý celkový dojem. Tie topánky sú ale tiež dosť zaujímavé len to nie je trošku môj štýl ale na tebe vyzerajú super :-)

    Suesanqa súťaž

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou naprosto super! A vůbec se ti nedivím, já jsem dneska taky málem umrzla... kdyby aspoň sněžilo, přišlo by mi to maličko snesitelnější...! Fotky se opravdu moc povedly, těším se na další.
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit !

    www.lifemomlucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec by mě nenapadlo, že tahle bunda, kalhoty a boty půjdou dohromady, ale moc se mi to líbí! :) Je skvělý, že jsi z černo-šedého oblečení vytvořila outfit, který na ulici zaujme :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig