Stalo se / 5 | Vendula Jirmannová

pátek, prosince 01, 2017

Stalo se / 5


Miluju články plné fotek. Miluju fotky. Miluju články bez textu, články s fotkami, články plné života, barev, zážitků. Jen já se k tomu ne vždy dokopu. S každým psaním si uvědomuji, jak moc mě to naplňuje. Je jedno o čem píšu, ale baví mě to. Pokaždé si tvrdím, jak od teď budu psát pravidelně, ale další slova se mi pod prsty motají až po několika dnech či týdnech. Opět se mi nakupily fotky, které bych chtěla sdílet. Nerada je hromadím v telefonu. Ráda si pročítám články zpětně a sleduji posun. Vzpomínám..

Viděla jsem se s Weef, se kterou jsme dali snídani ve Spížírně. Nebudu vám popisovat jak super je, protože je ještě lepší!

S Fínou jsme kafíčkovali v kafe Letka. Krásná industriální kavárna. 


S Týnkou a Lůcou jsme se vydali v rychlo-srazu do Phill's Corner. Prostor fajn, ale..

Se spolužáky ze SŠ jsme se sešli na Designbloku. Chcete samotný článek?

Byla jsem pozvaná na Kladno do výrobny F.H.Prageru.

Pokoje už VI.

V eku od večera do noci

Závislost..

Oslava 10. výročí Fashion Arena Prague Outlet

Záchodky Na břehu Rhôny


Mamča v Praze <3
SHARE:

6 komentářů

  1. Krásné fotky! A máš pravdu, takových článků bych také uvítala víc, tak doufám, že brzy zase nějaký napíšeš! Kavárny vypadají úžasně, znám je, ale ještě se mi do žádné z nich nepodařilo dostat, tak snad brzy! :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky. Je to neuvěřitelný, připadám si zase jako asociál, protože můj život je v podstatě do školy a ze školy rovnou domů a tak pořád dokola. Mohla bych se zeptat, co studuješ za obor ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak někdy mám, ale na vejšce si můžu občas udělat volno. :) Arts Management studuji.

      Vymazat
  3. Super fotky, hned bych si do nějaké takové útulné kavárny zašla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prostor fajn, ale... :D :D Jak decentní, ale přesto výstižné. Krásný fotky. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ta část s tetováním a kavárnama?! Awwww♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig