Black is my new black | Vendula Jirmannová

pondělí, ledna 22, 2018

Black is my new black


Z Prahy do Bergama, z Bergama do Milána, z Milána do Bergama a zpět do Prahy. Tento výlet jsem podnikla, jak již asi víte, s rodiči. Odlítali jsme ve čtvrtek a vraceli se včera večer. Nicméně o tom tenhle článek není. Dnes je tu opět další outfit, který byl  focen ještě v minulém týdnu před zmiňovaným výletem. Sešla jsem se ve středu s Lůcou, v obrovské kose cvakly pár fotek a běžely se schovat do Cafefinu, kde jsem ochutnala své první Bún bò Nam Bộ. Naprosto jsem se zamilovala, ačkoliv mě to nepřekvapuje, jelikož asijskou kuchyni naprosto miluji!

Svetr: Lindex | Kalhoty, kabát: NA-KD | Boty: Nike via Footshop | Kabelka: Matt&Nat






SHARE:

3 komentáře

  1. Kabátek je nádherný! Neskutečně ti sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší :) černou jsem si taky oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je fakt skvělý, jak by ne, když je celý v černé! :) A věřím, že jsi měla co dělat, abys neumrzla, mně je poslední dobou zima úplně pořád.
    Kout světa

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig