#Panteneprozdraveakrasnevlasy | Vendula Jirmannová

čtvrtek, ledna 18, 2018

#Panteneprozdraveakrasnevlasy


Začátkem ledna jsem byla společně s Luckou a Nikol pozvaná na akci od Pantene do velmi milého salonu Nikola Melita, kousek od I.P. Pavlova. Akce se odehrávala dopoledne, kdy jsme se propůjčili do rukou mladé, teprve čtrnáctileté kadeřnice, Haničce. Ta na nás vyzkoušela novinku, tříminutový zázrak od Pantene. Jedná se o výživný kondicionér, o kterém i teď, po zhruba dvou týdnech používání, mohu potvrdit, že minimálně o zázrak se jedná.



Po celou dobu mytí a česání vlasů jsme byli i natáčeni. Sice by si člověk řekl, že jsem na kameru a osvětlení zvyklá, ale.. To okolo sebe nemám tým deseti lidí. Dost jsem se bála, co z toho vzejde za videa, ale jsem nakonec velmi spokojená. Jedno jste už mohli vidět u mě na youtube a druhé vám přikládám speciálně sem, na konec článku.




Navíc aktuálně probíhá soutěž. Pokud v Albertu nakoupíte jakýkoliv produkt Pantene nad 99 Kč a zašlete sms, budete ve slosování o balíček těchto produktů. Navíc můžete vyhrát účes od samotné Haničky. Tato soutěž probíhá až do 20.2.2018 a to na všech supermarketech i hypermarketech Albert.



SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig