Milano s rodiči? | Vendula Jirmannová

čtvrtek, února 01, 2018

Milano s rodiči?


"Jé, ty letíš do Milána? A s kým?" "S rodiči." "Cože?!" Ehm.. Já vám nevím, ale mám skvělé rodiče a mohu s nimi řešit téměř vše. Proč bych je tedy nemohla vytáhnout na cestu do Milána a užít si s nimi po dlouhé době dovolenou? Poslouchat věty typu: "Tak to si to asi celkem užiješ," mi připadají spíše smutné. A to především proto, že mi některých z vás je líto, jestli ne spíše smutno. Jsem ráda za to, jaké máme v rodině vztahy, i přes to, ať některé jsou jaké jsou.


Ano, já vím. Ptala jsem se vás na instagramu, jestli z 66 fotek udělat článek jeden či dva. Sice je to dost těsné, ale vyhrávají stále články dva. No ale já jsem člověk, co se rád ptá a radí, a stejně ve finále dělá veci podle sebe. Takže tak.







Stejně jako loni s Májou v Římě, tak i Letos v Miláně, jsem se naladila na jarní atmosféru. Ještě aby ne. Podívejte se na ty fotky plné slunce! Jelikož je ale Miláno kousíček pod horami, nebylo až takové vedro, ale krásných a příjemných 12℃.

Z návštěvy muzea Leonarda Da Vinciho



Vím, že ta lampa děsně kazí celou fotku a já si mohla trochu ustoupit, ale.. teď přichází moment na mé již velmi dobře známé "ale," když je někde moc lidí, neznám se. Jsem protivná a stačí mi opravdu málo k tomu, abych na někoho  začala řvát. Třeba jen to, aby se mě někdo zlehka dotknul. Nebo aby mi třeba černoch začal vázat náramky na ruku "for free," ačkoliv ve finále chtěl pět euro.








Nebyla jsem schopná vybrat jeden jediný výhled z Dómu, takže jich tu máte rovnou pět.


Lujs Vitón | Mekdonald | Prada 




Na fotkách si můžete všímat barevných rozdílů. Proč? Protože jsem si řekla, že bude skvělý nápad fotit do rawu. Tak jsem to udělala a nebyla schopná se dokopat k tomu, abych je všechny upravila najednou. Takže jsem to táhla skoro dva týdny a každá fotka je prostě jiná. Podle aktuální nálady, podle chuti..


















Navštívili jsme trhy na via Fauchè. Nevím co jsem očekávala, ale zlaté trhy na náplavce. Lidnatost je zhruba tak stejná, jen s tím rozdílem, že tam seženete obrovskou škálu produktů. Zatímco na Milánských trzích jsou to samé fejkové vitonky, majklkorsky a tak dále.. Na fotkách jsem samozřejmě zachytila to zajímavější. A mimochodem, kdybych nebyla tak mladá a nevypadala ještě mladší, asi po mně všichni skočí. S mojí velkou sigmou na foťáku jsem vypadala spíše jak paparazi než turista.









Proč chodit v Miláně na hřbitov, když jich máme několik(set) u nás? Protože tohle bych ani hřbitovem nenazývala.






A samozřejmě že jsem se zmrzlině nevyhnula!







Po odchodu z kavárny, kterou vidíte na předchozích fotkách, jsme se vydali směrem k Dómu, abychom ho viděli i v noci. Najednou jsem zahlídla ve výkladní skříni obraz od Haringa. "Jéééé tatííííí! Oni mají vstup zdarma!" Víc k tomu snad ani psát nemusím.








SHARE:

11 komentářů

  1. To je nádhera! :) Myslím, že je super, že máš s rodiči tak krásný vztah, že je vezmeš s sebou na dovolenou :) Já jsem takto byla s rodiči minulý rok v Bratislavě a Budapešti a byla jsem moc ráda, že jsem s nimi zase strávila o něco víc času :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Ja som bola v Miláne minulý rok a úplne som sa doň zamilovala ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Vendy.Děkuji možnost náhlédnutí a nasátí té atmosféry :-)
    PS. Fotka s vitrážovými okny je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Podle fotek vypadá Miláno fakt krásně :) taky si nemyslím, že dovolená s rodičema je jen nuda :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! :) Výlet s rodiči nemusí být vůbec špatný, ale já takové výlety od dětství neměla ráda, protože jsme vždy jeli někam do skanzenu a to mě nebavilo :D Do zahraničí by bohužel nechtěli jet, takže jezdím s přítelem :) takové ty otravné černochy v zahraničí úplně nesnáším, protože nám jednou vlezli v Paříži až do autobusu a cpali nám sošky Eiffelovek.

    LENN

    OdpovědětVymazat
  7. Já ti závidím, že jsi byla s rodičema. Je to skvělý, buďte spolu dokud to jde. A fotky máš krásný, vůbec mi nevadí, že je každá upravená jinak. Baví mě to :)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle jsou úplně bombastický fotky omg!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné fotky! :) v Miláně jsem nikdy nebyla, ale určitě bych se tam někdy chtěla podívat, úplně mě tvůj článek naladil :D :) a nepřijde mi vůbec nic špatného na tom, jet někam s rodiči, taky s nimi jezdím ráda :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig