Povídání o všem a o ničem | Vendula Jirmannová

sobota, července 04, 2015

Povídání o všem a o ničem


Přemýšlím jak začít, co Vám přesně povědět. Nicméně tento článek jsem původně smýšlela jako video ze série "Můj milý deníčku," ale ani trochu se mi do toho nechce.
Sedím momentálně u přítele na balkóně, popíjím pomerančový fresh s chia semínky a tak nějak relaxuji. Nohy mě neskutečně bolí a je mi těžko. Možná se budete ptát proč? Hned se vše dozvíte.



Už hodně dlouhou dobu jsem věděla, že se na prázdniny budu stěhovat k přítelovi do bytu, k jeho rodičům jelikož jeho rodiče se na prázdniny naopak stěhují na chalupu. Jsem tu tedy momentálně s ním a jeho bráchou, který odlétá v úterý na tři měsíce do USA. Je to tu skvělé, jsem ve městě, kde mám kamarády a je zde vždy co dělat. Ne jako u nás na vesnici, kde je děsná nuda.
Hledala jsem si tu brigádu, sice jsem jednu našla, ale až na srpen. Takže jsem tak nějak pokračovala v hledání a na poslední chvíli jsem ji našla ve vedlejším městě. Pracuji v restauraci, v kuchyni, jako cukrářka. Takže vlastně peču dorty do vitriny, buchty k obědům a pomáhám s přípravou salátů, pohárů a třeba i ledové kávy či přílohám k obědům. Asi si dokážete představit, že mě to neskutečně baví, jen je to opravdu makačka. Ráno vstávám už o půl šesté abych mohla jít na autobus a být na sedmou v práci. Tam jsem do třech, někdy do čtyř a pak jedu zpět domů k příteli. Byla jsem tam zatím sice jen třikrát, ale ani jednou jsem nezvládla po práci udělat něco produktivního, jelikož jsem byla opravdu unavená.


Co mě také docela mrzí je to, že přítel má práci časově jinak a skoro se nevidíme. Já vstanu o půl šesté, kdy on ještě spí, jedu do práce, když se vracím, je přítel už v práci a on se naopak vrátí když já už spím. Ještě k tomu, já pracuji od pondělí do pátku a přítel od úterý do pondělí a následující týden má volno.
Ale o to vlastně ani tak moc nejde. Odbočuji úplně jinam. Chtěla jsem Vám vlastně jen sdělit to, že přes prázdniny videa neočekávejte, myslím že se do nich určitě pouštět nebudu. Pokud ale chcete něco o mně vědět, sledujte zde můj blog, či instagram a další sociální sítě. Všechny Vám je vypíšu dolů, na konec článku. Je pro mě přeci jen jednodušší a méně časově vysilující sepsat pár vět, udělat pár fotek, než abych stříhala video.

Dva nejoblíbenější časopisy - F.O.O.D. a Dieta

Vlastně, tak nějak upřímně přemýšlím, zda-li má cenu v točení videí pokračovat. Nejsem v tom nijak zvlášť dobrá, nejsem si v tom moc jistá a myslím že jsou tu jiné věci, ve kterých bych se měla rozvíjet. Ale uvidíme jak to vše bude. Užívejte si prázdniny. Já se pokusím být aktivní alespoň zde. :)

Nákupy v internetových slevách v H&M

Bezkonkurenčně nejlepší arašídové máslo (mám ale v plánu domácí)

(Foto) Facebook | Instagram | Twitter | Ask.Fm | Snapchat: vjirmannova | Vinted

SHARE:

9 komentářů

  1. Doufám, že videa budeš točit dál, jde Ti to skvěle, Vendulko! Přeji Ti krásné léto. Pa, Mája

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad si najdeš čas i na odpočinek, ale hlavní je, že tě práce baví :) a krásné fotky, to burákové máslo také miluji! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nahodou Tvoje videa hrozně líbily a úplně jsem si je zamilovala, ale je to na tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy péct dorty by mě také bavilo. Zrovna mam Paříž v troubě. Miluju pečení.

    OdpovědětVymazat
  5. Toč videá ďalej, prosím :)
    pozývam ťa na moju GIVEAWAY: http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  6. Znovu ty překrásné fotky a přijde mi že na svůj věk si tak dospělá, ale k tobě to úplně pasuje! :) K.

    OdpovědětVymazat
  7. Nepřestávej natáčet!Jsi strašně příjemná a mám hrozně ráda tvá videa.Snad neskončíš

    OdpovědětVymazat
  8. Prázdniny využij k relaxaci, odpočinku. Užívej si každého dne. Rozhodnutí, zda budeš natáčet dál nebo ne, je na tobě. Jen s tebou rozhodně nesouhlasím, že bys v tom nebyla dobrá. Naopak! Tvá videa mají skvělou kvalitu, jakou v Česku není vidět, nádherný obraz, hezký střih. Máš cit pro hezká videa, příjemný hlas. Samozřejmě je vždy, co zlepšovat, ale jsi na dobré cestě a my tě v tom budeme podporovat. Krásné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig