Kosmetika léta 2015 | Vendula Jirmannová

středa, července 29, 2015

Kosmetika léta 2015


Blogování mi opravdu chybělo a jsem ráda, že jsem si tu pauzu udělala. Dlouho jsem neměla takovou chuť Vám psát, jako právě nyní. A hodně toho pro Vás připravuji, takže se máte na co těšit.
Dnes jsem tu s dalším článkem a tentokrát zaměřeným na kosmetiku, která je momentálně pro mě tou nejpoužívanější. Jelikož si moc nepotrpím na tu vyšší třídu kosmetiky, používám zcela obyčejniu, co seženete v každé drogerii pojďte se tedy podívat, která to je.


Takovou novinkou, ke které mě přivedla mamka, je tato paletka na úpravu obočí Loreal brow artist genius kit. Nerada bych lhala, ale mají myslím dvě barevné varianty. Já vlastním tu tmavší, což je u mě poněkud zvláštní. Součástí paletky je malá pinzeta, kterou jsem zatím nezkoušela, jelikož mám svoji oblíbenou, dále praktické zrcátko a oboustraný štěteček s kartáčkem. Paletka obsahuje barevný fixující vosk a stín. Nejprve si kartáčkem oboči zafixuji voskem a následně štětečkem a stínem dobarvím dle potřeby. Paletka stojí něco přes 200 Kč, což není úplně málo, ale obočí s ní vypadá skvěle přirozeně, což já ocením. 


Tento korektor jsem kupovala v rossmannu společně s pudrem v akci 1+1 zdarma. Akce tam myslím stále probíhá a je pouze na produkty od maybelline. Původně jsem šla pouze pro pudr od dermacolu, ale odešla jsem s korektorem navíc a to od zcela jiné značky. Tento korektor z řady Fit me! má skvělé krytí, na pleti nevytváří mapy a svým podtonem do oranžova skvěle zakryje modré kruhy pod očima.


Teď již zmiňovaný pudr od maybelline také z řady Fit me!. Je opravdu jemně namletý, tudiž krásně sedne na pleť, není nijak těžký a korektor udrží přesně na svém místě. Netuším jak bude fungovat společně s makeupem, ten v létě nerada používám, ale to mě zatím netrápí. I po osmi hodinovém lítání v práci a věčném stání u plotny nad párou skvěle drží a pleť mám matnou i po práci. Jinak platila jsem dohromady za pudr i korektor 245 Kč, myslím. Ušetřila jsem tedy 154 Kč, což není málo. Mám v plánu si zajít ještě pro něco a vy musíte taky! 



Odnaučila jsem se používat linky, měla jsem období kdy jsem nepoužívala ani řasenku, jelikož mám sama o sobě řasy dost dlouhé, husté i černé, ale přeci jen si je nakonec ráda zvýrazním. Nejlépe mi pomáhá tato řasenka od miss sporty XXLong, která nestojí ani sto korun, ale přesto je úžasná. Řasy mi oddělí od sebe a zlehka mi je ještě prodlouží. Jak vidíte má naprosto obyčejný kartáček, který mi skvěle sedne.


Nakonec Vám jen ukážu štětce které používám. Momentálně jsou to tyto dva ze sady štětců z ebay. Jsou měkké, jemné a na korektor a pudr mi bohatě stači.

Jaká je Vaše oblíbená kosmetika?
Jak se Vám líbí nový design?
SHARE:

9 komentářů

  1. Korektor Fit Me je asi najlepší korektor z drogérie! Mám tmavé kruhy a iba tento mi ich dokázal zakryť. A už dlhšie rozmýšľam či si kúpim aj púder z rady Fit Me a asi to "risknem". Vyzerá fakt dobre a keď vravíš že aj dlho vydržal, tak asi naozaj stojí za vyskúšanie :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nový desing je naprosto skvělý! Mohu se zeptat jestli sis ho dělala sama, já jsem totiž na html totální "jelito". Jinak já ještě kosmetiku moc nezouším, ale teď jsi mě tou řadou fit me nějak nadchla, hlavně tedy ten korektor. Budu se asi muset vypravit do nejbližší drogérie. Hezký den a hlavně úsměv na tváři. K.

    OdpovědětVymazat
  3. ten korektor musím vyskúšať :) a tie husté a dlhé riasy ti závidím! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem si také došla do Rossmanna pro korektor a pudr v této akci :D ale vybrala jsem si z řady Affinitone :) Fit Me korektor jsem taky jednou měla a vyhovoval mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Po přečtení tvého článku jsem hned běžela do Rossmanna. :D Ten korektor jsem hrozně chtěla vyzkoušet a teď když je tahle akce jsem ho tam nemohla nechat. :) Vzala jsem si k němu rtěnku, kterou už jsem měla delší dobu vyhlídnutou a jsem nadšená! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Na korektor se musím určité podívat!!!:) super článek!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty vyzerajú veľmi pekne ( pekne nafotené). Ešte som ani jeden nevyskúšala, tak sa po nim poobhliadnem :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že brzy budeš vyhrávat všechny soutěže o nejlepší blogerku. Máš krásné fotky a vážně dobře píšeš. :)
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig