Maruška a Vojta | Vendula Jirmannová

úterý, července 28, 2015

Maruška a Vojta


Jsem hrozně moc nadšená. V neděli jsem byla konečně po strašně dlouhé době fotit. Už mi to moc chybělo a celou dobu jsem byla hrozně nervózní. Ráno jsem fotila Elišku. S Eliškou jsem nefotila poprvé a znám se s ní dlouho, o to více fajn to focení bylo. A odpoledne jsem se sešla s Maruškou a Vojtou, kteří měli na focení poukaz. Fotek je kolem 500 ks a já je stále probírám, budu ale ráda, pokud mi napíšete Vaše favority. Někdy příště rozhodně přidám i fotky s Eliškou.


Zvažuji koupi olympusu pen e-pl7. Máte ho někdo? Ráda bych si ho pořídila za peníze z brigády, na druhou stranu si myslím, že bych si je měla spíše šetřit. Přeci jen ho až tak moc nepotřebuji, ale hrozně moc mě láká. Uvidíme jak to nakonec dopadne.


SHARE:

9 komentářů

  1. nádherné fotky :)
    http://denissebeauty.blogspot.cz/2015/07/metalicke-tetovani-hit-leta.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou prostě dokonalý O.o..(tak v těhle případech bych taky nevěděla co zvolit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky, opravdu! A s tím rozhodováním s pěnězi to mám úplně stejně. Také vždy dlouho rozmýšlím. Tak hlavně se správně rozhodni! Měj s krásně. Karolína

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s Tebou by byla radost fotit :D !
    Jedním slovem - nádhera :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie fotky sú fakt dobré :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je pohoda když si někdo nestojí za tím co napíše a radši to upraví a negativní komentáře smaže. To je pak krása co? Když tady ty čísla rostou a všude jen kladné hodnocení. Proč ten blog vlastně máš Vendulko? Krom toho, že tu píšeš jedno hovno za druhým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý anonyme, nikdo Tě má "hovna" číst nenutí. Pokud si chceš popovídat, ukaž svoji pravou tvář a ráda si o tom s Tebou promluvím. I když stejně tuším kdo jsi. :D

      Vymazat
  7. Krásný fotky !
    Muzu se zeptat cim fotis :))) ?

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig