Kokosový cheesecake s nutellou | Vendula Jirmannová

neděle, července 19, 2015

Kokosový cheesecake s nutellou


Včera jsem dostala chuť na něco sladkého, říkala jsem si, že by to chtělo další cheesecake. Rozhodla jsem se to ale pojmout trochu ve více fitness stylu, abych si ho klidně mohla dopřát i po tréninku. No, když upustíme od té nutelly, která na mě smutně koukala, tak by to i šlo. Navíc jsem na celý dort použila jednu lžíci a cukr jsem nahradila stévií. Bylo to vůbec mé první její využití a hádám, že si poběžím pro celé balení, měla jsem jen vzorek.


Suroviny
    • Na korpus
      • Kukuřičná mouka | od oka
      • Pohanková mouka | od oka
      • Máslo | od oka
      • Vejce | 1 ks

    • Na náplň
      • Smetana ke šlehání | 250 ml
      • Tvaroh polotučný | 2 vaničky
      • Vejce | 3 ks
      • Stevia | dle chuti
      • Skořice | dle chuti
      • Kokos | půl hrnku
      • Nutella | lžíce

    • Na ozdobu
      • Arašídy
      • Kokos


Korpus je zcela stejný jako u minulého levandulového cheesecaku. Od oka nasypu do misky mouku kukuřičnou, čtvrtinu z množství kukuřičné dosypu pohankovou, přidám vejce a rozpuštěné máslo. Množství ovlivňuji podle formy na pečení a konzistence by měla být spíše taková lepivá, aby se z těsta dalo případně něco tvarovat. Toto těsto vmačkám na dno vymazané formy. Dávám péct do předehřáté trouby, na 170 °C po dobu 15 minut. 

Do misky jsem dala šlehačku, kterou jsem ušlehala. Dále přidala tvaroh, vejce, stevii (ochutnávejte, nejsem schopná odhadnout množství), skořici a kokos. Z této umíchané směsi jsem zhruba polovinu odebrala a do té přidala lžíci nutelly. Na upečený korpus jsem do středu vždy dala dvě lžíce bílé náplně, dvě hnědé, dvě bílé, dvě hnědé... Dokud jsem ji všechnu nespotřebovala. Cheesecake pak je hezky zebrovaný, jako můžete skoro vidět na fotce výše. Nakonec opět dám formu do trouby, nyní na 150°C a zhruba 45 minut.

Po upečení jsem na cheesecake nasypala kokos, do krajů na hrubo nadrcené arašídy a dala uležet do lednice, do druhého dne.


SHARE:

16 komentářů

  1. Vyzerá to ako z cukrárne! Kde ty tie nápady len berieš? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten koláč vyzerá naozaj super :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňaam :) to je naprosto neskutečné , ta chuť musí být dokonalá :) musím vyzkoušet, miluju kokos

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, vyzkouším jinak pěkné fotky. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mnaaam, užasne to vyzerá. Krásne fotky !

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt to vyzerá chutne :O a tie fotky...
    mnamkaaaa

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné fotky! Nádhera! Vypadá velmi chutně! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajimava kombinace to bych chtěla ochutnat:) ale na fotkach vypada naprosto skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně jsem na to dostala chuť a máš překrásné fotky! Krásný den a úsměv na tváři! K.

    OdpovědětVymazat
  10. Můj manžel řekl, děkuji. Ale jak vaření, jak je na obrázku, jsem neuspěl.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig