Třešňová zmrzlina | Vendula Jirmannová

úterý, června 30, 2015

Třešňová zmrzlina


Vzhledem k tomu, že momentálně jsem u přítele ve městě a mají tu super třešňový sad, tak jsme si jich šli pár natrhat a proto jich mám teď plný instagram. No a jelikož bych byla moc nerada, aby se zkazily, rozhodla jsem se část z nich využít a vytvořit domácí zmrzlinu. Přemýšlím že dále zkusím třešňový sorbet a možná se dnes ještě pustím do nějaké třešňové bezlepkové buchty. Co s třešněmi provádíte vy? :)


Suroviny
    • Třešně | cca 300 g
    • Jogurt | 250 g 
    • Smetana ke šlehání | 250 g
    • Med či různé sirupy | Dle chuti


Za nejobtížnější úkol považuji čištění třešní. Nejprve je musíte všechny pečlivě odšťopkovat, vypeckovat a umýt. Jakmile to máte hotové, stačí je naházet do mixéru a nahrubo promixovat. Já mám ráda, když jsou ve zmrzlině kousky ovoce. Následně jsem třešně smíchala s jogurtem a trochu přisladila medem. Dále jsem vyšlehala šlehačku, přimíchala ke směsi (nemusí být pořádně zamíchaná, dělá to hezký mramorový efekt) a nalila do krabičky, kterou jsem rovnou poslala do mrazáku a přes noc nechala vychladit. Ráno jsem ji vytáhla, při pokojové teplotě nechala povolit a servírovala s třešinkou.


SHARE:

6 komentářů

Blogger Template Created by pipdig