Stalo se / 15 | Vendula Jirmannová

středa, října 02, 2019

Stalo se / 15


Jak se to všechno tak rychle přehouplo? Období, kdy jsem nosila šaty, sukně a kraťasy. Jako bych si je ani pořádně neužila a už abych opět vytáhla zimní bundu. Září bylo v některých věcech pro mě dost zlomový. Ne vše vám dnes prozradím, to přijde teprve až za měsíc. Doufejme. Dnes to budu jen tak pomalu a nenápadně nakousávat.

 Začnu tam, kde jsme posledně skončili. Ráno, po focení křtin a svatby v jeden den, u našich. / Procházka s taťkou.

 To cabrio je sice fajn, ale ne na zimu. Ne na převážení věcí. Už abychom měli něco většího. / Edit fotek a káva.

Rande s Petrem a hřešení. / Hřešení číslo dva, sezóna burčáku. 

 Jak jsem zkoušela hormonální jógu. A opět bych na ni měla najet! / Jak došla káva.

 Outfit inspo. 1 / Jela jsem se podívat na střední školu a za Petrem.

Rande a víno. / Rande a káva. 

Rokole. Google: Mariánské poutní místo Rokole. 

Jak jsme jeli oslavit první výročí. / Krásný balíček z BiOOO.cz 

Stále chodím fitkařit. / Další kafíčková randíčka. 

Jak jsem se v náchodském bistru zamilovala do Pavouka. Potřebuji ho! / Východy slunce u nás miluji ještě více.

Focení hodinek na cukru zrovna dvakrát nedoporučuji. / Focení nádherné Verunčiny (Weef) svatby. 

Na 14 dní se z nás stali rodiče. Páníček a pánička. Bedříšek. <3 

Jak jsem absolvovala svůj první pohovor... / ...a náramně ho zapila. 

Fitkaříme oba dva. / Ze svatby Weef jsem si dovezla nádhernou dřevěnou misku, za kterou moc děkuji! 

Outfit inspo. 2 / Po snad více jak roce s Janičkou na wafflích. 

Další edit fotek. / Cukrové září. 

Pánička. / Prý natažený vaz, který bolí do teď a tejpy na které mám alergii. 

Páníčci. / Poslední svatba letošního roku v krásné vile Čerych. 

Isnta friendly snídaně. / První svařák letošního roku.
SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig