Transparentní pudry pretty glow a pretty matt | Vendula Jirmannová

pátek, září 27, 2019

Transparentní pudry pretty glow a pretty matt

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals. 

Do doby co jsem používala klasické tekuté makeupy byly pudry v mé rutině nezbytností. Měla jsem tendenci je aplikovat i v době, co jsem přešla na minerální kosmetiku, ale poté co jsem vypotřebovala první balení a neměla v záloze jiné jsem zjistila, že po něm sahat vlastně ani téměř nemusím. Proč tomu tak je a jaké pudry jsou se pobavíme v dnešním článku.
Oproti makeupům, které v sortimentu Annabelle Minerals tvoří téměř polovinu, jsou pudry pouze dva. Dva, ač se to na první pohled nemusí zdát, transparentní pudry, kdy jeden je matující a druhý rozjasňující. Jejich složení je téměř identické, zcela jednoduché a jak jinak než přírodní.


  • Pretty glow:
    • mica: má na starost rozzáření pleti a optické vyhlazení vrásek,
    • zinc oxide: matující složka, působí antibakteriálně, antisepticky, uklidňuje a normalizuje,
    • kaolin: má čistící a zmatňující účinky, dokáže z pleti absorbovat přebytečný maz,
    • silk: složka odrážející světlo, tvoří ochrannou bariéru a bojuje proti vlivům vnějšího prostředí,
    • CI 77491, CI77492, CI77499: oxidy železa slouží jako pigmenty které nezatěžují pleť.


  • Pretty matt:
    • mica: má na starost rozzáření pleti a optické vyhlazení vrásek,
    • bambusa arundinacea stem powder: má regenerační, remineralizující a uklidňující schopnosti, podporuje hojení akné,
    • silk: složka odrážející světlo, tvoří ochrannou bariéru a bojuje proti vlivům vnějšího prostředí,
    • CI 77491, CI77492: oxidy železa slouží jako pigmenty které nezatěžují pleť.


Pokud po zhlédnutí fotografií a přečtení složení stále nevěříte, že jsou pudry opravdu transparentní, přesvědčte se na vlastní kůži. Nebo alespoň ve swatchích (nehezké to slovo) na kůži mé, kde jsem je nanesla ve vyšší vrstvě. A ač je tu patrný rozdíl vidět především v podtónu, tak takto je na pleť nikdy nenanesete, tudíž se není z mého pohledu čeho obávat. 
Nicméně musím konstatovat, že jsem se v jiných recenzích dočetla, že lidem malinko tón pleti mění. U sebe tento "problém" nepozoruji, ale může to být dáno především tím, že mám typickou evropskou pleť.

Pretty Glow: pudr, který mně osobně bude ještě pár měsíců ležet na dně šuplíku. Je to přesně ten typ produktu, který nedoporučuji používat na problematickou pleť, jelikož jeho lesk znásobí nerovnoměrnost pokožky. Naprosto skvěle vypadá na zdravé pleti bez vyrážek a pupínků. Já sama mám hrozně ráda přirozený vzhled pleti a pokud by i ta má byla bez problémů, je to přesně ten pudr, po kterém sáhnu.

Pretty Matt: je pudr, po kterém sáhnu když pudrovat zrovna potřebuji. Když napíši, že o něm na pleti ani nevím, nejsem si jistá, jestli to nebudete chápat jako mínus. Pro mě je to jedině výhoda a známka toho, že má pleť působí i přes více vrstev (primer, makeup, pudr + případně korektor) stále přirozeně. 

Jak jsem i psala na začátku článku, cítím potřebu obhájit své vyjadřování ohledně toho, že ho nepoužívám pravidelně. Jelikož mám smíšenou pleť, která týden co týden vypadá jinak (jednou je více mastná, jindy je spíše sušší se šupinkami), tak s používáním minerálního makeupu necítím potřebu ji ještě více zmatnit. Jelikož jsou minerální produkty suché, zkrátka nepotřebují fixaci. Tudíž pouze v moment kdy vím, že budu celý den lítat po městě, čeká mě důležitá akce či ples, sáhnu i po primeru a pudru, kteří mi společně zařídí nejen delší výdrž makeupu, ale i jeho delší zmatnění.
SHARE:

3 komentáře

  1. Táto značka mi je veľmi sympatická :) máš to nádherne nafotené <3

    OdpovědětVymazat
  2. Púder vyzerá super. Ja som začala používať púder od značky Makeup Revolution a som s ním spokojná :)
    Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig