Podzimně zimní nákupy | Vendula Jirmannová

čtvrtek, října 24, 2019

Podzimně zimní nákupy


I když se snažím co to jen jde, ne vždy odolám a ne vždy najdu v second handu to, co zrovna potřebuji. Dnes tu mám pro vás na ukázku pár nejnovějších kousků v mé skříni, a všechny si samozřejmě hezky obhájím.


Co mám ve skříni již delší dobu jsou společenské šaty původem ze Zary. Narazila jsem na ně na Vinted a děsně se mi zalíbily! Už dva roky jsem na plesy chodila v tom stejném, a tak jsem si řekla, že je čas na změnu. Nebudu nikomu nic namlouvat, mám bodycon šaty zkrátka v oblibě.
Tyto jsou ozvláštněné decentním rozparkem vzadu a spadlými rameni. Navíc si myslím, že málokdo přehlédne fakt, že po hodně dlouhé době nejdu v černé ale v červené, která mě poslední dobou neskutečně baví.


Sháněla jsem klasické džínové kalhoty, a jedny takové, co mi barvou vyhovovali, jsem objevila v Lindexu. Nicméně mám odtamtud jedny černé a snesla bych je o číslo menší, které se bohužel nevyrábí, tudíž jsem hledala dál.
Vzpomněla jsi si na Flabgee, která velmi často zmiňuje její oblíbené džíny z Topshopu, a tak jsem si hned jedny takové skrze Asos objednala. Sedí opravdu perfektně a navíc si můžete zvolit délku, což já, jako malý člověk, rozhodně ocením.

Do košíku jsem rovnou přihodila i tento hnědý kožený pásek se stříbrnou sponou, který již nějakou dobu ve svém šatníku postrádám.


Tyto šaty jste na mě již určitě viděli na Instagramu. Hodně jste se ptali odkud jsou, takže vám konečně oznámím, že jsem je sehnala také na Asosu, od stejnojmenné značky. Dlouho šaty s úzkými rukávy a vázáním v pase jsem hledala už někdy od léta, ale nikde jsem nenašla to pravé. Jelikož jsem po nich opravdu prahla, objednala jsem si nakonec právě tyto a rozhodně nelituji!

Neposledním kouskem jsou klasické Dr. Martens 1460, po kterých jsem toužila už od své puberty. Ani se nedivím, že mi je mamka tenkrát za ty neskutečné peníze nechtěla koupit. Mám k nim taky docela zajímavý příběh, pokud vás tedy zajímá, čtěte dále.
Pročítala jsem o nich dlouhé diskuze a zjišťovala si informace o tom, jak sedí velikostně. Všude jsem se dočetla, že mám vzít svoji velikost, ne-li pro jistotu větší. Sehnala jsem slevu 20 % na Freshlabels a celá nadšená je ve své velikosti hodila do košíku. A co myslíte? Byly mi velké. Člověk by si řekl že o nic nejde a mohu je vyměnit, jenomže menší už neměli na skladě a já je nechtěla vracet a přijít o tu 20% slevu.
Nakonec jsem je stejně vrátila a objednala si menší z Vemzu, kam jsem pro změnu nalezla alespoň 10% slevu. Plánované dodání bylo mezi 14. - 16. 10., naneštěstí pro mě, nevím proč, dorazily až včera, 24. 10. Celá natěšená jsem do nich skočila a zjistila, že mi jsou dost na těsno.
No... Je to kůže, chodit v nich můžu, takže prostě přetrpím chvíli než povolí a budu je prostě nosit! Už se jich nehodlám vzdát. :D
SHARE:

6 komentářů

Blogger Template Created by pipdig