Mé oblíbené oleje | Vendula Jirmannová

pátek, září 13, 2019

Mé oblíbené oleje

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Kokosák na všechno? Zklamu vás, ale v mém případě tomu tak není. U nás aktuálně zabírá místo v lednici a používáme ho leda tak do kari či já si ho sem tam přidám do kávy. Kouzlo olejů jsem prvně objevila po nastěhování se do Prahy, kdy se mi urputně zhoršil stav pleti. Pamatuji si, jak jsem utíkala do zdravé výživy a pořídila si svůj první jojobový olej. Po pár letech zkoušení a testování všemožného jsem jejich účinkům propadla a dnes vám chci představit své oblíbence.

Tea tree olej

Velký oblíbenec nejen mě, ale i Petra. Od doby co jsem mu ho prvně nanesla na kousanec od komára si ho začal sám aplikovat na kdejaký pupínek a tento malý zázrak mizí rychlostí nýbrž zvuku, ale světla. Měla jsem již pár balení tea tree oleje z lékárny a drogerie, ale žádný z nich mi na pupínky nezabíral tak jako tento od Renovality.
Pokud se ho rozhodnete taktéž pořídit, dávejte si pozor s jeho aplikací. Mimo to, že opravdu hodně pálí v očích, tak se smí používat pouze lokálně. Jelikož hodně vysušuje, mohli byste s ním napáchat více neplechy než užitku. Na samotném výrobku je dokonce psáno, že se nemá používat nezředěný. No uznejme, že to ani jeden z nás nedodržuje.

Arganový olej

Arganový olej mi stojí dlouhou dobu v koupelně. Nejraději ho používám na vlasové zábaly, kdy ho večer před spaním ve velkém množství vetřu do celých délek vlasů, zabalím do ručníku a ráno vlasy umyji.
Tento od značky Zahir Cosmetics mám doma opravdu krátce. Dostala jsem ho od Petra k výročí. Jelikož je v něm příměs z květu pomerančovníku, který mu dodává specificky krásnou vůni (narozdíl od čistého arganového oleje, který mi spíše zapácha), rozhodla jsem se si ho nechat u gauče na stolku. Po koupeli, především po oholení, si s ním mažu celé tělo a ač nemám ráda, když se něco dlouho vstřebává, pak zrovna u tohoto oleje mi to nevadí. Nádherně voní, hydratuje, nechává pokožku vláčnou a navíc mě to nutí pečovat o svá tetování. Na to jsem totiž dost velký lajdák.

Stay Pure, směs olejů

Ač jako blogerka sem tam testuji nějaký krém či mám jako téměř každá žena občasnou potřebu sáhnout po něčem jiném, vždy se ráda vracím k směsi olejů Stay Pure od Annabelle Minerals. Pomocí OCM metody se s ním velmi ráda odličuji a následně ho i na mokro mohu nanést na celou pleť.
Obsahuje směs z arganového, kokosového, ricinového oleje, dále z katránu etiopského, černého rybízu, tymiánu, libavky polehlé, slunečnicových semínek a vitamín E. Tato směs je ideální pro citlivou a aknózní pleť, tudíž asi není potřeba zmiňovat, proč je mým oblíbencem.

Doma mám mimo těchto olejů i zásobu jiných. Například ricinový, který si sem tam mažu na jizvy po operaci kolene, moringový olej, který střídám s olejem Stay Pure a plánuji si pořídit olej šípkový, který by měl být bohatý na vitamín C a dodávat pleti zdravou barvu.

Co vy a oleje? Používáte je nebo jste jejich kouzlu ještě nepropadli? Dejte mi určitě vědět v komentáři.
SHARE:

4 komentáře

  1. Na podnět jednoho z tvých starších článků jsem začala používat na odličování hydrofilní olej a jsem s ním spokojená :) Tea Tree používám taktéž.

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně používám na noc Tea Tree olej od Saloos a nemohu si ho vynachválit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Čajovníkový a argánový olej nechýba v domácnosti ani mne, sú geniálne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Arganový olej je láska, ten mi prostě chybět nesmí! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig