Procter & Gamble | DECO LOCO | Vendula Jirmannová

středa, února 07, 2018

Procter & Gamble | DECO LOCO


Občas se sejde den se dnem, týden s týdnem, a já jsem v tu ránu pozvaná na několik akcí najednou. Stejně tak tomu bylo v průběhu ledna. Konalo se natáčení pro Pantene, byla jsem pozvaná na představení novinek od značek spadajících pod Procter & Gamble, představení nového Fordu Ecosport a také čerstvě otevřeného showroomu DECO LOCO.
Dnes se, jak již z názvu vyplívá, poohlédneme zpět, jak to vypadalo na akci od Procter & Gamble a otevření DECO LOCO. Osobně si myslím, že tyto články pro vás musí být nezáživné. Je tomu tak či není? Já cítím potřebu se odvděčit firmám za to, že pro nás tyto akce pořádají, tudíž to ráda sepíšu do pár řádků, ale zajímal by mě docela váš názor na věc.


Pantene


Ze všeho nejdříve nám byly představeny nové produkty od Pantene. Ty já díky natáčení znám a proto to pro mě nebylo nic nového. Řada Intensive Repair je zaměřena na oslabené a poškozené vlasy. Mimo šampon, balzám a intenzivní regenerační masku tato řada obsahuje i intenzimní výživu v podobě 3MM balzámu, dále pěnový balzám a ochranu v podobě oleje, ampule nebo spreje. Osobně aktuálně používám šampon, 3MM balzám a ochranu ve spreji. Musím říct, že jsem zcela upřímně z těchto produktů unešená. Krásně voní a opravdu vlasy vyživují. Balzám je sice potřeba pořádně vymýt, jinak vytvoří na vlasech jakýsi povlak, ale od doby používání mám vlasy opravdu krásně jemné a vyživené.



Head&Shoulders

Následně jsme se přesunuli ke značce Head&Shoulders, kterou jistě nemusím zdlouhavě představovat. Jedná se o značku, která řeší především problém týkající se pokožky hlavy, tedy lupů. Nová řada Supreme je speciálně navržena pro dámy, tudíž by měla intenzivně hydratovat vlasy a chránit pokožku vůči tvorbě vlasů. Navíc seženete tři různé druhy, a to Moisture, Smooth a Damage Repair, podle typu vašich vlasů.
Pro pány je to následně řada Head&Shoulders Men Ultra, která chrání pokožku hlavy, odstraňuje nečistoty a mastnoty, a zanechává pocit čistoty. A pokud je váš muž milovník fotbalu, tak jistě ocení i chystanou edici věnovanou právě mistroství světa.





Aussie


Také jsme se podívali na novinky od všemi milované známé a krásně vonící značky Aussie. Řada Pure Locks je navržena spíše pro kudrnaté a vlnité vlasy, které potřebují obrovskou péči a výživu. Najdete v ní pěnový balzám pro objem či hydrataci, mnou dříve milovanou 3 minute miracle, balzám, šampon a ochranný sprej. Navíc Aussie vyrábí i suché šampony, který jsem již dříve zkoušela a opravdu mi nevyhovoval, nicméně dám mu opět šanci a uvidíme jak se osvědčí nyní.


Oral-B


V neposlední řadě jsme se dostali ke značce Oral-B, v průběhu které jsem bohužel (dá se to v tomto případě použít?) musela odejít, jelikož jsem odlétala do Milána. Nebudu si tu hrát na machra a tvrdit něco, co jsem neslyšela. Pokud se nemýlím, byl představován elektrický zubní kartáček Oral_B Genius, který se dá pomocí bluetooth propojit s telefonem, ve kterém se následně můžete podívat, jak jste si zuby čistili. Zvláštní co se dá v dnešní době vymyslet.


Deco Loco


Poslední, o čem vám dnes povyprávím, bude otevření nového showroomu DECO LOCO, kde naleznete produkty českých značek, jako je Lusito, Di'sign, Livelo a další. S Dianou Turínou se znám již z dřívějších akcí, kam jsem byla zvaná, a musím říct, že odvádí opravdu svkělou práci. Naprosto miluji hru světel, se kterými právě ona pracuje. Opravdu se nemůžu dočkat, až jednou budu ve vlastním a budu se alespoň při nejmenším inspirovat tímto krásně zařízeným showroomem a případně si i pořídím něco od ní. :)





SHARE:

2 komentáře

  1. Já byla taky pozvaná, ale musela jsem upřednostnit návštěvu lékaře ... třeba příště.

    OdpovědětVymazat
  2. musela to být super akce, měli to moc pěkně připravené! :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig