Láska na první pohled | Vendula Jirmannová

sobota, února 03, 2018

Láska na první pohled


Pamatuji si, když jsem zhruba půl roku zpět vešla do Lindexu a uviděla tam tuto nádhernou košili. Naprosto jsem si ji zamilovala! Nicméně, už si nepamatuji cenu, ale byla dost drahá. Drahá natolik, že mi ta kráska za tu cenu nestála. No a někdy před Vánoci, když jsme s kamarádkou Lenkou jely vybírat dárky na Chodov, zatáhla jsem ji do Lindexu. A ona si tam tahle chuděrka samotinká visela na štendru mezi dalšími stovkami věcí ve slevě. Ve velikosti M. Ideální. Prostě čekala na mě. Sice je trošičku oversize, ale co je větší, to je lepší. Stála zhruba sedmset, což na slevu není nejmíň, ale už to bylo přijatelné a já jí to moc ráda odpustím. A navíc.. Má cedulku Sustainable, který nevím, jestli se dá věřit, ale lepší pocit určitě poskytla.

Košile: Lindex | Kalhoty, kabát: NA-KD | Boty: Tamaris | Kabelka: Matt&Nat


Mimochodem, ještě vás kabelka neomrzela? Já ji naprosto miluji, ale začínám zvažovat, že bych si pořídila novou na střídání. Je pravda, že jí tahám opravdu pořád a všude a využívám ji opravdu naplno, na druhou stranu bych možná i ocenila nějakou černou, která bude klasicky na zip. Přemýšlím nad tím pokaždé v metru či tramvaji, když musím stát a snažím se z ní vytáhnout knížku. To pak má chuděra zohýbané rohy a je mi jí líto.




SHARE:

10 komentářů

  1. Dokonalá! Přesně ten kousek, na kterém můžu oči nechat, když ho má někdo jiný, ale sama bych ho nosit nedokázala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co je větší, to je lepší. S tím naprosto souhlasím! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá opravdu krásně a tobě moc sluší :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Košile vypadá nádherně, jen škoda, žes nám ji neukázala i bez kabátu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ona se určitě ještě někde objeví! Je totiž celkově i dost zajímavě střižená a o to vás nemohu ochudit. :)

      Vymazat
  5. Ta košile je úplně bombastická!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je dosť zaujímavá, ale skvelá! Ja som tiež takto v zľavách objavila niekoľko kúskov, ktoré ma veľmi potešili ♥


    TheStyleTale

    OdpovědětVymazat
  7. pane jo :)) opravdu dlouha kosile, takovou jsem snad jeste nevidela, uz bych to spis povazovala za šaty :) ale taky me zaujala ihned na prvni pohled. zajimavy vzor :) chapu ze se ti libi. taky mam ráda ten pocit kdyz neco po case najdu, co se mi libilo a najednou je to ve sleve a sedne mi to .))))) stava se to malokdy ale uz se mi to taky postestilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásná košile ❤ moc se mi líbí a strašně ti sluší!! Jsi mým velkým vzorem.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig