Modrá je prý dobrá, proto nosím černou | Vendula Jirmannová

neděle, února 18, 2018

Modrá je prý dobrá, proto nosím černou


Už tak týden, možná dva, mi hlavou běhá myšlenka, že jsem si dlouho nesedla s vínem a prostě jen psala. Pokusila jsem se o to včera, ale nejde mi to. Jsem spokojená? Nebo proč nejsem najednou schopná vypustit veškeré myšlenky bloudící mojí hlavou? Je jich tam spoustu a perou se o moji pozornost a už mě to nebaví. Nejraději bych otevřela okno a vypustila je všechny ven, jako se to dělá s vydýchaným vzduchem. Škoda, že to není možné.
"Někdo" mi vnuknul do hlavy, že ty fotky s modrým podtónem jsou super. Nejprve se mi to moc nezdálo. Vždy jsem měla nejraději přirozenost, ale nějak jsem se toho chytla. A možná to už sakra dost přeháním. Nebo ne snad? Nevím, posuďte sami. Jak plyne z názvu: Modrá je dobrá, ale já černou nosit nepřestanu.

Košile: Lindex | Kabát: NA-KD | Kalhoty: Topshop + DIY | Boty: Nike | Kabelka: Matt&Nat













SHARE:

9 komentářů

  1. Mám ráda tenhle nádech do modré! Líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi mam u tebe oblibenejsi outfity, ale i tak super :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí tvůj styl, jak se vyjadřuješ, jak se na věci díváš....Outfit je povedený. Líbí !

    OdpovědětVymazat
  4. mam rada tyhle volnejsi strihy :) a navic mi to neprijde ani trochu nudne, i kdyz tam prevlada cerna barva, tak je to zajimava kombinace: ) a nejvic se mi samozrejme libi kabelka, navic boty to hezky rozsvitily, a libi se mi kdyz je sladeno takovy sportovně ležerni styl :) nebo jak to popsat. :) je to vychytany :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí Tvůj styl i modrý nádech fotek. Ale především Tvůj styl psaní!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nadpisek <3 Krásně sladěné ! Batůžek naprosto topka!

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou super, já mám ale černou taky nejraději. A dobře, tmavě modrá je taky ještě varianta, ale jinak na barvy vůbec nejsem. :D A s těmi myšlenkami to mám úplně stejně... Zvlášť poslední dobou, kdy mám před přijímačkami, maturitou, závěrečnými písemkami...
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky☕❤ moc ti sluší černá

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky i outfit! Taky jsem pro ten modrý podtón u fotek. :3

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig