Wishlist | jaro 2017 | Vendula Jirmannová

neděle, ledna 29, 2017

Wishlist | jaro 2017


Pokud mě někdy některé články opravdu bavilo tvořit, byly to wishlisty. Vytvářela jsem si je od prvopočátků mého blogování a je zajímavé vidět, jak se můj styl vyvíjel. Jelikož jsem se nedávno začala více zajímat o udržitelnou módu, minimalismus v šatníku který pro mě prostě není a o samotné firmy jako například kde a kdo oblečení vyrábí, trochu se mění i to, co si opravdu přeji. Pokud byste rádi viděli mé další přání, určitě mě sledujte na Dej mi dárek, kde svůj wishlist neustále aktualizuji a najdete tam i jiné věci než oblečení. :)
Pokud mám s něčím problém, jedná se o obuv. Naprosto miluju tenisky a i přes to, že firma Nike nespadá mezi ty "dobré," nemůžu si pomoct a jejich obuv miluju. Nicméně jsem díky tomuto objevování a zjišťování co se kde vyrábí objevila nové firmy s dobrým konceptem a duchem. Například nedávno jsem si pořídila kabelku Matt&Nat a už mám zálusk na další dvě. Stejně tak by se dalo mluvit o firmě Cheap Monday, jejichž kousky naprosot miluji. A dále to jsou i značky jako například HappySocks, Komono, Herschel, Mi-Pac a jiné. Pokud byste věděli o dobrých značkách s cenově přijatelným oblečením, budu ráda, když mi je napíšete. Aktuálně čerpám z blogu holek z Minty Finty. A teď se pustíme k samotnému wishlistu. :)


1. Pokukuji po novém batohu, který by se dal nosit jak ke sportovnímu tak ležérnímu outfitu. Do toho se mi docela hodí batoh značky Fjallraven Kanken pokud někdo víte jak se značka vyslovuje, budu vám vděčná. I přes to, že vyrábí batohy různých barev, asi bych nejvíce unosila tento šedivý.
2. Mám docela dost hodinek, ale většina je ve zlaté barvě, od které v poslední době upouštím a začínám mít znovu v oblibě stříbrnou. Tyto Komono hodinky jsou naprosto skvělé!
3. Když jsem viděla Nike air presto poprvé, moc se mi nelíbili. Ale čím více si je prohlížím, tím více je miluji a tato barva je naprosto boží.
4. V moment co jsem se dozvěděla, že značka New Balance spadá nejspíše mezi ty dobré, hned jsem si našla nejedny další tenisky. Líbí se mi jich více, ale zařadila jsem do wishlistu konkrétně tyto světlé, které na jaře budou podle mě opravdu krásné.
5. V poslední době se mi zalíbili šaty ve střihu delšího trika. A když jsem viděla tyhle od značky CheapMonday.. No nemám slov
6. Tuto kabelku Matt&Nat mají na eshopu aktuálně ve slevě a myslím, že ji potřebuji. Nicméně stále uvažuji, jestli ji brát nebo ne, jelikož se mi nechce během jednoho měsíce vyhodit další tři tisíce za kabelku.
7. Boty Toms jsem si chtěla kupovat už snad tři roky zpět, ale stále jsem se k tomu nedokopala. Tyto černé jsou asi největší klasika a hodí se prostě ke všemu.
8. Další batoh který se mi neskutečně líbí je tento od kanadské značky Herschel. Je krásný, jen se prostě bojím té bílé.
9. A ještě jedny Tomsky co jsem si zamilovala na první dojem. Sice puntíky jsou zlaté, ale u těch by mi to vůbec nevadilo.
10. Adidas pure boost jsem měla nejen v ruce ale i na noze a jsou to boty, které si budu chtít koupit na běhání, jelikož to bylo opravdu jak chodit v oblacích.
11. Další kabelka Matt&Nat. Tuto jsem si chtěla koupit původně místo té šedé, ale na oficiálních stránkách je vyprodaná. Teď jsem ji ale objevila na asosu, takže ji do wishlistu ještě na chvíli vracím.
12. Když jsem viděla tyto úžasné Nike Lab Dunk, hned jsem se zamilovala. Vždy se mi líbili Air force, kterým jsou dost podobné. Jen mě mrzí, že jsou kožené. Kůži bych se totiž teď ráda vyhýbala.
13. Zamilovala jsem si tyto chlupaté vesty, ale nikde nemůžu najít takovou tu pravou. Takže jsem si jich už několik našla na vinted a vypadá to, že si ji koupím tam.
14. Zoot zařadil mezi své značky novinku, Ucon Vince, která také recykluje petlahve. Vak se mi neskutečně moc líbí, jen si myslím, že Fjallraven Kanken by byl praktičtější na tahání notebooku.
15. Už pár let mám v hlavě vidinu outfitu, do kterého bych zahrnula barevné ponožky. Ty od Happy Socks naprosto miluji, jen mi vždy připadali hrozně drahé. No tak snad letos si je pořídím.
SHARE:

7 komentářů

  1. Nike, hodinky a ta chlupatá vesta! Krásný výběr ale tahle trojka je prostě pecka! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný wishlist. Nejvíc se mi líbí kabelky a hodinky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Booože, já po Kankenu tak toužím! Ale ty peníze :D
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeeda to je wishlist ! Taky musím ten svůj složit, ale asi jej rozdělím na víc částí abych nevyděsila kreditku ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelku od Matt Nat mám v mém wishlistu už pěkně dlouho :) každopádně nejsou úplně levné, takže si ještě chvilku počkám :)) jinak pěkný wishlist Vendy :)

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý výběr, máme podobný vkus. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig