Sára | Vendula Jirmannová

sobota, ledna 21, 2017

Sára


Když se tak hrabu ve své paměti, je to opravdu dlouhou dobu zpět, kdy jsem posledně někoho fotila. Jelikož se dceři mamčiny nejlepší kamarádky narodilo miminko, rozhodli jsme se nafotit pár fotek. Byla jsem nesmírně ráda, že jsem měla tu možnost po dlouhé době fotit něco někoho jiného, než jen fotky na blog. Fotit jsem přestala v momentě, kdy se fotografování stalo mým předmětem ve škole. Najednou se z koníčku stala povinnost a to není nic pro mě. Těším se až bude po všem a budu se moc opět vrátit ke všemu, co mě dřív tak ohromě naplňovalo. Budu ráda, když mi napíšete která fotka se vám líbí nejvíce. :)





SHARE:

6 komentářů

  1. Vsechny fotky jsou nadherne,nezne,vkusne.jste moc sikovna.sarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vendy všechny fotky jsou moc nádherné jsi moc šikovná ahoj

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, i když já na ta miminka moc nejsem.. každopádně ta póza na předposlední fotce?! :D :D :D jednoznačně nej, haha

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Jsi nesmírně talentovaná! Určitě v tom pokračuj dál :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky sú naozaj krásne. Ja nemám vôbec talent na fotenie ľudí a nie to ešte detí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bože to je nádherné miminko. A vy jste skvělá fotografka. Moc ráda bych malého měla od vás také vyfoceného. Ještě je tedy v bříšku a očekáváme jeho příchod cca za 3 měsíce, ale už pokukuji všude po ledasčem :D Třeba teď jsem narazila na tyhle nádherné české kočárky a mám z toho radost. Přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig