Neplánované nákupy | Vendula Jirmannová

neděle, ledna 01, 2017

Neplánované nákupy


Původně jsem na dnešní den plánovala vydat souhrn fotek ze včerejšího večera a myšlenek týkajících se pro dnes již uplynulého roku. Nakonec má mysl není natolik produktivní a smýšlející, proto jsem se rozhodla pro článek, který jsem plánovala na později.
V pátek jsem společně s rodiči a Davidem vyrazila do Hradce. Taťka tam jel pracovat, takže nás vzal s sebou a dal nám dostatek času na proběhnutí celého Futura. Původně jsem si nic kupovat nechtěla, ale sami vidíte, jak to dopadlo. Když za námi dorazil, dali jsme oběd a přesunuli se do nového Auparku, který je za mě v HK naprosto zbytečný až nadbytečný. Jen jsem si tam chtěla vyměnit ponožky do Hunter holínek, které uvidíte v novém videu a mamky záměr byl navštívit Pandoru.


Jediná věc co jsem si chtěla koupit byla řasenka. S touto od Maybelline, kterou jste již mohli vidět zde, jsem v rámci těch drogérkových spokojena nejvíce. Stojí tuším 149 Kč, vydrží mi zhruba půl roku a mé řasy, které jsou od přírody dlouhé a husté krásně obarví, natočí a oddělí. Víc od řasenky nepotřebuji, takže k této se budu asi i nadále vracet.


Delší dobu jsem si přála šaty ve střihu trika. Bohužel jsem na ně nikde nemohla narazit. Sice jsem se zařekla, že si v H&M už nic nekoupím, ale když jsem je tam našla, nemohla jsem odolat. Hanba mi. Upřímně si ale nejsem jistá, jestli se má jednat o šaty či triko delšího střihu. Z toho důvodu jsem si vzala M a možná i tak bych k tomu snesla nějaké kraťásky ala spodničku.


Když jsem zašla do Douglasu, uvědomila jsem si, že mi dochází můj milovaný HD finishing powder. Bohužel byly zcela vyprodané. Naopak měli doplněné tyto Lingerie rtěnky, což mi nedalo a hned jsem nějakou chtěla vyzkoušet. Zamilovala jsem se do odstínu 01, který je ve skutečnosti o něco tmavší a na rtech působí mrtvolně žejoDavide. Nedalo mi to a musela jsem si ji koupit promiňDavide.


U pokladny jsem zahlédla tyto pásky na černé tečky v oblasti T zóny. Jelikož mě hodně zklamala opěvovaná černá maska pilaten, rozhodla jsem se je vyzkoušet. Testovala jsem je zatím jednou a něco málo se na nich objevilo. Dnes večer je zkusím po napaření obličeje, takže pokud obstojí, čekejte nějakou recenzi.


Do Auparku, jak jsem již psala, jsme jeli z důvodu výměny mých ponožek do Hunter holínek. Kupoval mi je David v Praze a paní mu řekla, že mi na nohu 38 má vzít velikost L, což mi přišlo hodně zvláštní. Po vyzkoušení jsem zjistila, že má intuice o špatné velikosti byla správná. Tudíž po dobu strávenou v Pandoře mi David zaběhnul do Office Shoes, kde mi je díky bohu vyměnili za menší.



Měli jste vidět tu záři v mamčiných očích, když u Pandory nebyla žádná fronta. Hned si pořídila jeden korálek a jeden visací přívěsek. Za peníze od babiček k Vánocům jsem se nakonec rozhodla pořídit si na Pandoru klip. Zprvu jsem měla představu o jiném, ale v reálu se mi tolik nelíbil a tenhle mě opravdu ohromil. Navíc se mi na náramek skvěle hodí.


Když jsme byli posledně v Office shoes a já si kupovala mé nové milované Hunter, jsem si zároveň zamilovala tyto kozačky. Nevím jak se jim přesně říká, ale jsou to ty, které v mém případě mám až nad kolena. Naprosto je miluji a těším se, až je unosím.
SHARE:

7 komentářů

  1. Moc hezky píšeš:) S řasenkou žádné zkušenosti nemám, zatím mi vyhovují od Rimmelu, ale někdy bych ji zkusila.:) Kozačky mě zaujaly nejvíce, jsou úžasné:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. NYX Lingerie jsou úplně báječný! Já mám doma dvě a to Baby Doll, která je ale až moc světlá a pak Push-Up, což je naprosto úžasnej odstín, kterej jsem si naprosto zamilovala. K těm proužkům na černý tečky, pořád hledám něco, co by na ně působilo a přemýšlím právě nad tou černou maskou. Ale zas někdo jinej říkal, že mu to pomohlo a šlo to vidět, tak nevím no :D.

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vendy, zkus pásky na nos od Sephory, černý tečky to hezky vytáhne a nos máš potom navíc i hezky hydratovanej :) Za těch 40kč jsou skvělý :) Akorát že to chce tak 2 za týden no :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezke darecky ;) Me nejvic potesila, kdyz pominu sperky, kterych jsem dostala nespocet, tato krasna penezenka https://www.kupujem.cz/penezenky/moderni-penezenka-s-potiskem-sofia.html od mladsiho brasky, kteremu je 11 a sam ji objednal, vyzvedl a napsal mi na do ni venovani.

    OdpovědětVymazat
  5. Tú riasenku od Maybelline mám, a som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig