Poslední střípky z ledna | Vendula Jirmannová

pátek, února 03, 2017

Poslední střípky z ledna


Mám tu za leden pár věcí, které jsem ještě nikde neukazovala. Nebo skoro nikde. Lépe řečeno se jedná o kousky, které jste mohli zahlédnout instastories, snapchat, vlogy, ale více jsem o nich nemluvila. Takže tu je takové shrnutí a jdeme se honem podívat, než se opět zdlouhavě rozepíšu, tak jako jste ode mě zvyklí.


To, co tu mám asi nejdéle je Láskografika. Nedávno jsem se o ní zmiňovala v některém z článků, ale moc pozornosti jsem ji nedala. Rozhodla jsem se Vám ji ještě jednou připomenout a to především proto, že se blíží svátek zamilovaných a mohl by to být skvělý typ na dárek. Tuto grafiku si můžete jednodušše nechat vyrobit zde na tomto odkazu. Komunikace s grafiky je opravdu skvělá. V průběhu tvorby se vám několikrát připomenou ohledně všech informací a není sebemenší problém grafiku jakkoliv upravit a přizpůsobit vašim představám.


Šampóny Milva byly nedávno docela velkým hitem na instagramu. V prosinci jsem obdržela šampón s kondicionérem a vodičkou na podporu růstu vlasů. Aktuálně jsem spotřebovala pouze tyto dva produkty, jelikož jsem líná používat takové ty věci navíc. Musím říct, že i přes to, že mi vlasy normálně rostou rychle a mám je husté, i tak jsem nějaké změny zpozorovala. Jediné co mě mrzí je že pár centimetrů musí jít dolů, protože přes zimu mé vlasy neskutečně trpí.


Neskutečnou radost mi udělala Péťa (Fancyillustrator), která tvoří naprosto úžasné illustrace lidí a nedávno se rozhodla začít tisknout na trika. Mně jedno takové zaslala a přesně na mě sedí. Drdol, svetr a nápis Anti Social. Jen škoda je, že se mi obrázek po vyprání docela sepral. :(


Zhruba v polovině ledna mi zaslali z Indulony balíček plný tělových krému. Od nohou až po krk. Mají nové obaly, ale složení stále stejné, tak jak ho známe. Krémů mám doma plno, ale to co aktuálně hodně využívám je ten na nohy. Mám ho postavený na nočním stolku u postele a každý večer přes spaním si s ním masíruji chodidla.


Na mém wishlistu jsem měla bílé kalhoty už pár let. Teď už ale vím, že na ně mám smůlu. První jsem měla z nějakého čínského eshopu. Byly krásné, ale překvapivě mi nesedly. Nedávno jsem na Freshlabels narazila na tyto od CheapMonday. Byly v poslední velikosti a nějak jsem tušila, že mi budou malé. Riskla jsem to, ale předtuchy byly správné. Sice jsem se do nich vešla, ale asi bych toho v nich moc nenachodila. Nastalo hledání těchto stejných ve větší velikosti, až jsem je našla na zahraničním eshopu, odkud mě i s poštou vyšly levněji. Když mi po týdnu přišly, byla jsem nadšená. V pase mi krásně sednou, ale.. Ale jsou prostě blbě ušité a hrozně úzké přes lýtka. A věřte mi že jsou daleko užší jak u té měnší velikosti. Je to zvláštní, ale rozhodla jsem si je nechat a budu doufat že se látka povolí.


Kabelka Matt&Nat byl sen. Když mi přisla, neskutečně jsem se do ní zamilovala. Mám ji jako školní kabelku, vejde se do ní vše a je neskutečně praktická. Navíc je bytelná a drží tvar, což jsem si vždy přála. Z mého wishlistu je za mnou na cestě už druhá, uhodnete která to je?


Včera jsem ve schránce objevila nádherně voňavou obálku z Lushe. Zaslali mi jejich první udržitelný produkt roku 2017, konkrétně tuto mýdlovou kartu z valentýnské edice. Voní opravdu božsky a já se nemůžu dočkat, až si ji s sebou přibalím v únoru na cestu do zahraničí, kam se chystám s mojí kamarádkou a spolužačkou Májou.


Včera mi přišla tato krásná vesta, původně z topshopu, objednávaná na vinted. Vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla hledat jen v dobrých značkách, měla jsem omezený výběr a tím pádem nemohla stále objevit tu pravou. Ve finále mě napadlo podívat se na vinted, kde jsem strávila několik hodin hledáním té vysněné. Zamilovala jsem se do této, ale trochu jsem opomenula fakt, že jsem maličká a vesta je hooodně objemná, takže v ní vypadám jak koule. Nakonec jsem se ale rozhodla si ji nechat a možná se časem podívám ještě po nějaké slabší.
SHARE:

8 komentářů

  1. Ou, džíny Cheap Monday si už tak dlouho plánuji pořídit :) jinak super kousky sis pořídila Vendy :)

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  2. To antisocial tričko je perfektní!! ♥ škoda toho seprání :/ a Cheap Monday jsou s velikostmi vážně zrádci koukám.. snad povolí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to vypadá jako super objevy :) mně se moc líbí ta grafika a to anti-social tričko! :) a v té vestičce se nám musíš vyfotit, docela by mě zajímalo, jak to na tobě tedy vypadá! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee ta laskografika je super napad! :) a kabelka je nádherná :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám problém s riflami, ale dlhodobý. A vďaka tebe a tvojím instastories som objavila značku matt&nat a naprosto si ju zamilovala, tak asi budem musieť začať šetriť :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám vestu jen jednu a hrozně se mi líbí, nejsem malá, ale mám spíš problém, že se mi to zase přes prsa jakoby zvedne a tak jako koule vypadám taky:D. Nebo spíš jako medvěd. Indulona je topka, taťka nepoužívá nic jiného a říká, že se nezměnila od dob jeho mládí.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig