Co jsem dostala k Vánocům | Vendula Jirmannová

čtvrtek, prosince 29, 2016

Co jsem dostala k Vánocům


Opravdu hodně jsem uvažovala nad tím, jak letos pojmu video, Co jsem dostala k Vánocům. Zprvu jsem měla natáčení v plánu, nicméně jsem se toho čím dál tím více bála. Loňské video je jedno z nejsledovanějších na mém youtube kanále, ale to není to, co chci lidem předávat.
Od loňského roku jsem se posunula naprosto jinam. Vcelku bych řekla, že rok 2016 mě změnil jak ještě žádný. Nezměnila se jen má povaha, myšlení a to, jak vnímám okolní svět. Celkově se ze mě stal zcela jiný člověk a myslím si, že to vnímám nejen já. Mé hodnoty jsou jinde než loni a zaměřuji se na důležitější věci než to, jak si získat co největší pozornost a sledovanost. Nicméně tento článek by měl být o něčem jiném než o rozebírání mé osoby. Prostě si myslím, že je lepší Vám dárky ukázat zde, jelikož tu převládá více dospělé publikum než na youtube. Myslím si, že děti z těchto videí musí být smutný až deprimovaný, když vidí co kdo dostal za skvělé dárky a ony ne. Už to opět přetahuji a vy tu jste beztak kvůli dárkům a ne mému pohledu na svět. Takže snad mě chápete a jdeme rovnou na to. :D

Dárky co vidíte na úvodní fotce jsou nejen oblečení, ale i perfektní deka a polštář, které se objevují na všech ostatních fotkách. Mamka prozradila, že obojí je z Avonu. A pokud jde o samotné oblečení, zcela dole je mikina s rolákem z Tchiba haha, tam prodávají jenom kávu. Nad ní je šedý delší svetřík z hrozně příjemného materiálu připomínající semiš a navrchu leží rozžvaněná a zašpiněná dlouhá košile z H&M, která je naprosto perfektní taky že jsem si ji vybrala sama, jen se hrozně mačká.


Pomalé připrávy na stěhování  do Prahy už produkuje i mamka. Ručně šitá zástěra s andílky a vařečka s vlastním jménem. Už aby to bylo.


Pyžama jsou asi klasika. Letos jsem dostala tento krásný overálek s kraťasy.


Nový najdi župan jsem si přála a mé představy o tom dokonalém se z 90% vyplnily. Proč že jsem nespokojená? Župan je z Gatu, tudíž jsem očekávala, že bude něco v nepořádku. I po dvojím vyprání a prohnání sušičkou hrozně pouští chlupy. Na druhou stranu je ale skutečně sladký, mněkký a pohodlný.


První bačkory jsou od mamky. Dostávám je v podstatě už asi třetím rokem. Do dalších Vánoc je vždy sešlapu a prodřu. Další jsem dostala od Davidový babičky a jsou naprosto super!


Pandora je něco, co jsem taktéž očekávala. Cupcake a řetízek je od mamky, srdíčko od Davida. Jediné co mě trochu mrzí a co mamka spletla je to, že jsem si přála klip. Mamka myslela že cupcake je klip, ale bohužel není. :D Nevadí, dostala jsem peníze od babiček, tak si ho asi pořídím - jakože - od nich.


Jedna z věcí co jsem očekávala je parfém. Dostávám ho každoročně a je to něco, čím mamka nikdy nezklame. Značka Yodema Paris nedávno oslovila moji mamku a přeprodávají u ní v salonu parfémy. Yodema vyrábí vlastní vůně stejného složení jako jiné známé značky. Konkrétně jsem dostala parfém s názvem Seducción a jedná se o repliku známé Chloé, což byl jeden z prvních luxusnějších parfému, co jsem vlastnila. Musím říct, že vůně je naprosto totožná a prostě krásná. Normálně pro repliky parfémů moc nejsem a měla jsem i od jedné firmy nedávno návrh na spolupráci, kterou jsem odmítla. Nicméně se říká darovanému koni na zuby nehleď. Ve městě přeci nikdo nepozná že parfém je v jiném flakonku než originál.


Makeup od Clinique anti-blemish solutions jsem si vybírala sama společně s mamkou v parfumerii Douglas. Přišla jsem na něj díky Sendy, která ho doporučovala na akné. Mamka si ho koupila také, jen o odstín tmavší a nadělila si ho o něco dříve než k Vánocům. Celou dobu jsem si ho potají půjčovala a nemohla se dočkat, až budu mít ten svůj v ideálním odstínu.


Ezoterika je něco, co mě zajímá už hrozně dlouhou dobu, jen jsem nikdy neznala přesný název toho, co mě to vlastně baví. Asi rok zpět jsme o této knize četla a vysnila si ji k Vánocům. Neskutečně se těším až si ji po maturitě, ne-li dříve přečtu. 


Svíčkami nemůžete u mě nikdy nic zkazit. Tedy pokud nebude oranžová a silně parfemovaná. Mamka už ví, jaké vůně mám nejraději a proto mi nadělila tuto svíčku od Yankee Candle s vůní vanilky.


Davidova mamka, stejně jako ta moje, ví, že nemá cenu mi kupovat oblečení. Opravdu málokdo se mi trefí do vkusu. Proto jsem od ní dostala sadu čajů, kterými se u mě nedá nic zkazit. Čaje jsou něco, co miluju a zvlášť takto v zimě mimo kávy nepiju nic jiného.


Další vtipný a naprosto praktický dárek je tato sada nářadí od taťky. Sama jsem přemítala o tom, jak jako malá holka naběhnu do Obi, Baumaxu či kamkoliv jinam a budu kupovat nářadí ve velkém. Takto nebudu muset a navíc myslím, že ta růžová bude Davidovi slušet. :D


Ve škole si každoročně děláme besídku, kdy si losujeme jména spolužáků a dáváme jim dárky. Vytáhla si mě kamarádka Lenka, která taktéž ví co mám ráda a dostala jsem krásný hrnek, na kterém bylo původně napsané V. Bohužel se smylo. Od kamarádky Viktorky jsem dostala ručně dělané matcha bomby do vany. 


Před Vánoci mi volal kurýr, že má pro mě balíček. Nic jsem nečekala a jen tak mi přišel domů Moët. Kdysi jsem se s jednou firmou domlouvala na spolupráci, ale nijak jsme to nedořešili. Proto prosím autora, aby se mi ozval. :D


Pokud mě sledujete na youtube, asi víte, že jsem byla na akci od Bellissima. Odnesla jsem si odtamtud kulmu na vlasy a mezi vystavenými produkty jsem se zamilovala do tohoto kartáčku na obličej. Nijak jsem se o tom nezmínila, ale před Vánoci mi taktéž volal kurýr a já od něj převzala balíček s ním. Musím uznat, že od doby co ho používám, mám pleť daleko čistější. 

Tímto bych mockrát chtěla všem poděkovat za krásn dárky a přání. Pokud jsem na něco zapomněla, tak se mockrát omlouvám. Napište mi, co jste dostali vy, ať se můžu inspirovat na příští rok a nebo jen tiše závidět. :) 
SHARE:

10 komentářů

  1. Moc pekne napsany článek :) Ja jsem letos byla nejvice nadsena z deky co jsem dostala, nejvic hebka vec na svete :D A taky mam poradnou zasobu knizek, tak se tesim az bude po zkouskovem a budu mit cas si je precist :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tvé dárky se mi moc líbí taky bych z nich měla radost :) já jsem letos dostala spoustu dárků, které máme společně s přítelem, jelikož spolu od listopadu bydlíme, tak je pořád co dokupovat :D to růžové nářadí mě pobavilo a myslím, že by mě takový dárek potěšil, protože pokaždé, když nám s přítelem přijde nějaký nový kus nábytku, okamžitě se vrhnu na skládání :D jinak jsem dostala nějakou kosmetiku, ponožky a podobně :D ale hodně mě potěšilo, že jsem od notino.cz vyhrála parfém a od Havlíkovy přírodní apotéky masku s mým jménem na etiketě :) mé největší letošní přání se ale bohužel nesplnilo - snila jsem o bílých Vánocích :( přeju ti krásný zbytek volna a šťastný Nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No téda překrásné dárky :) Ta ruzová sada nářadí vypadá božsky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky, ale teda u mě vyhrává ta sada nářadí!!! ♥ perfektní dárek, taťka má smysl pro humor (a ještě i pro praktičnost, protože tohle se prostě neztratí).

    OdpovědětVymazat
  5. Ta růžová sada nářadí je skvělá a určitě se bude moc hodit. Taky se mi děsně moc líbí ta košile a dečka, já letos dostala jako brzký dárek k Vánocům taky chlupatou měkkou dečku a je to úplně nejskvělejší věc na světě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten Clinique makeup jsem se dívala a přemýšlím, jestli si ho pořídit, tak ještě uvidím :)

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  7. 4 dohody jsem četla, je to velice zajímavá knížka:)
    To pyžamo, bačkůrky a župan jsou úžasné dárky. ;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ta damska sada naradi je moc pekna, kdyz to porovnam s timto https://www.naradi-vesely.cz/sada-hlavic-1-2-23-dilu.html , ktere jsem kupovala manzelovi, tak se to zda jako maketa naradi :-D ale urcite bude funkcni a kdyz s nim neco budes delat, urcite napis. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, super článek. Jen u županu si oprav, asi ses překlikla, má tam být měkký a ne mněkký, ale jinak fakt super:)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig